Spring naar bijdragen

Sportieve maatjes gezocht!


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Het is weer zondag.. prachtig weer, de zon schijnt, de vogeltjes fluiten en ik zou er het liefst op uit gaan. Lekker een end lopen of fietsen, gewoon ff je hoofd leefmaken of juist tijd nemen voor een goed gesprek. De vraag is alleen, met wie..??

Ik zal me even voorstellen. Ik ben een meisje, 22 lentes jong en woonachtig in de kop van Gelderland. (Noord-Veluwe, bijna Overijssel). Het is hier prachtig wonen, maar ik mis iets.. Ik mis de goede gesprekken die ik had met vrienden die ik heb moeten achterlaten, ik mis het samen lol maken, ik mis het samen groeien in geloof. Ik woon hier namelijk nog niet zo lang, en ben eigenlijk op zoek naar nieuwe vrienden. Vrienden voor en goed gesprek, een gezellig babbeltje, of zoals ik hierboven al beschreef; een maatje om lekker een end mee te gaan lopen. Ik ben geen kroegentype, tuurlijk kom ik er wel eens, maar nee, liever niet. Wandelen in de natuur daaarentegen geeft me iets bijzonders, het is haast niet te beschrijven. Soms brengt het me dichterbij mezelf, kom ik tot inzichten waarvan ik niet wist dat ik ze had. Vaak ook brengt het me dichterbij God, door de dingen die ik zie, hoor of voel. In elk geval geeft wandelen me vaak een stevige boost, net dat wat ik nodig heb om de nieuwe week weer in te gaan.

Ik ben op zoek naar (-bij voorkeur-) sportieve jongens en meiden, zo in de leeftijd 18-28 jaar, die het leuk vinden om samen met mij er op uit te trekken, in stille verwondering om dat wat God allemaal gemaakt heeft, of juist stevig doortrappend om te trainen voor een of ander evenement/persoonlijk doel. (Backpacken kan in Nederland ook ;))

Reacties welkom!

groetjes,

Jasmine

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelf vind ik het ook heel leuk om in de natuur te wandelen en daar alle dieren en planten te zien. Helaas ken ik buiten mijn familie (nog) geen mensen die dat ook leuk zouden vinden.

Alleen woon ik ook een eind uit de buurt :(

En zoals Iriacynthe ook zegt; welkom :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank jullie wel!

Da's echt leuk, even zo'n persoonlijk welkomsberichtje.

Jammer alleen dat jullie dan te ver weg wonen.. :( Want indd, ik ken ook weinig mensen die deze hobby met mij delen. Hoewel ik er persoonlijk van overtuigd ben dat ze het gewoon nog moeten ontdekken, haha :D

Ben benieuwd of er nog reacties van mensen komen die wél in de buurt wonen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat komt wel hoor, er zijn op zich best mensen die zulke dingen leuk vinden. Ik hou ook van liften en reizen, doe beiden ook wel eens alleen (maar dat zou ik als tiener niet aanraden hoor), maar vrienden vinden die dat samen met je willen doen is natuurlijk helemaal tof.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid