Minifan 0 Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Hehe Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik ben weer eens op een Credible-meeting geweest Ik heb er veel mensen gesproken en het was gezellig. Er waren veel leuke mensen die aan tafels zaten te praten Er was ook een soort tentoonstelling over het katholicisme, met poppen die katholieke 'kerkgewaden' aan hadden enzo en er waren 'kerkvoorwerpen' of hoe je dat ook noemt Oh ja, er waren ook geestelijken, als bisschoppen ofzo, bij. Het was in een soort conferentiehal/-centrum. Er kwamen ook heel andere mensen die ik ken (en niet ken) die niets met Credible te maken hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Ik droomde vannacht dat er een nieuwe user op Credible was, en die had meteen twee nieuwe topics geopend. De ene ging over honden die steeds omhoog kijken en de ander over honden in het algemeen. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Deze nacht droomde ik dat ik samen met Archillion naar een optreden ging. En Olorin ging er ook heen, en Archillion wou absoluut dat hij met ons meeging. Dus gingen we er samenheen. We moesten nog wachten voordat de deuren opengingen, en ik zat te stressen dat ik nog moest studeren. Ondertussen zat Olorin overal rond te springen, in mijn droom had je trouwens lang haar En ik bedacht me nog: ik ga enkel weg met users die ik al gezien heb. Want ik dacht dat ik telkens in zo'n groot computerlokaal zat, en archillion en Olorin ook, en dat we dan elk aan een pc op credible zaten, maar we zagen elkaar dan ook over de pc's heen. En dan in een andere droom ging het over school, waren het examens van in het middelbaar, maar al mijn mede-leerlingen waren zowel van basisschool, middelbare school als universiteit. en de laatste dag was het examen van geschiedenis. Maar toen we er toekwamen, moesten we het zelfs niet meer afleggen. En toen kwam gewoon paul daar ook toe, die moest nog Nederlands afleggen, maar was veeeel te stressie en panikeerde enorm. Maar hij haalde score 1, wat wilt zeggen dat hij een voldoende had. dat zijn de enige dat ik me herinner. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 een droom over wat er achter de schermen gebeurd, wat er te lezen valt over alle users enz weet alleen niet of dat realiteit was of fantasie Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Ik droomde vannacht dat ik ergens was en iets moest vragen aan JoostG. Dus ik liep er heen, al weet ik helemaal niet wie het is. Het is al van in juni geleden dat die heeft gepost. waarom komt die dan in mijn droom voor? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Nou, ik ga 'm toch posten. Ik had een tijdje terug m'n account opgezegd en toen kreeg ik deze droom. Iemand had een topic voor me aangemaakt met 'Waar is cobybyant nou?' En hij had er allemaal tekst en foto's van mij in geplaatst, hele rare, wel geinig, een met een speen in mijn mond. En hij zei: Waar is cobybryant nou gebleven? Hij had het zo geweldig gevonden met me en hij hield van me en onze zeilbootreis was zo geweldig geweest. Dat zag ik, ik zag mezelf op een zeilboot en er stond iemand achter het roer, in zo'n kajuit. Ik wou zien wie het was, probeerde zijn gezicht te zien en achter 2 houten balken zag ik toen zijn gezicht. Hij had een baard, niet heel lang, hij keek vooruit en heel vriendelijk. Ik werd wakker en ik besefte dat het Jezus was geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Wauw Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten