Spring naar bijdragen

Credible-droom


Aanbevolen berichten

Ik ben weer eens op een Credible-meeting geweest _O-

Ik heb er veel mensen gesproken en het was gezellig. Er waren veel leuke mensen die aan tafels zaten te praten :)

Er was ook een soort tentoonstelling over het katholicisme, met poppen die katholieke 'kerkgewaden' aan hadden enzo en er waren 'kerkvoorwerpen' of hoe je dat ook noemt :?:) Oh ja, er waren ook geestelijken, als bisschoppen ofzo, bij.

Het was in een soort conferentiehal/-centrum. Er kwamen ook heel andere mensen die ik ken (en niet ken) die niets met Credible te maken hebben :)

_O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Deze nacht droomde ik dat ik samen met Archillion naar een optreden ging.

En Olorin ging er ook heen, en Archillion wou absoluut dat hij met ons meeging.

Dus gingen we er samenheen. We moesten nog wachten voordat de deuren opengingen, en ik zat te stressen dat ik nog moest studeren. Ondertussen zat Olorin overal rond te springen, in mijn droom had je trouwens lang haar :#

En ik bedacht me nog: ik ga enkel weg met users die ik al gezien heb. Want ik dacht dat ik telkens in zo'n groot computerlokaal zat, en archillion en Olorin ook, en dat we dan elk aan een pc op credible zaten, maar we zagen elkaar dan ook over de pc's heen.

En dan in een andere droom ging het over school, waren het examens van in het middelbaar, maar al mijn mede-leerlingen waren zowel van basisschool, middelbare school als universiteit. en de laatste dag was het examen van geschiedenis. Maar toen we er toekwamen, moesten we het zelfs niet meer afleggen. En toen kwam gewoon paul daar ook toe, die moest nog Nederlands afleggen, maar was veeeel te stressie en panikeerde enorm. Maar hij haalde score 1, wat wilt zeggen dat hij een voldoende had.

dat zijn de enige dat ik me herinner.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 6 months later...

Nou, ik ga 'm toch posten. Ik had een tijdje terug m'n account opgezegd en toen kreeg ik deze droom. Iemand had een topic voor me aangemaakt met 'Waar is cobybyant nou?' En hij had er allemaal tekst en foto's van mij in geplaatst, hele rare, wel geinig, een met een speen in mijn mond. En hij zei: Waar is cobybryant nou gebleven? Hij had het zo geweldig gevonden met me en hij hield van me en onze zeilbootreis was zo geweldig geweest. Dat zag ik, ik zag mezelf op een zeilboot en er stond iemand achter het roer, in zo'n kajuit. Ik wou zien wie het was, probeerde zijn gezicht te zien en achter 2 houten balken zag ik toen zijn gezicht. Hij had een baard, niet heel lang, hij keek vooruit en heel vriendelijk. Ik werd wakker en ik besefte dat het Jezus was geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid