Michiel 14 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ben je op zoek naar christelijke boeken en CD/ DVD's en wil je Credible.nl steunen? Plaats je bestelling via ZOEB.nl, door op de banner te klikken. Jij een boek en Credible.nl wordt financieel ondersteunt door je aankoop, wij ontvangen een deel van het bedrag dat je als bestelling hebt geplaatst. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Top! Ik was al een tijdje van plan om Moderne wetenschap in de Bijbel van Ben Hobrink aan te schaffen. Maar waarschijnlijk moet ik mijn lenzen in doen, want ik zie geen banner voor Credible-steun op hun website. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Top! Ik was al een tijdje van plan om Moderne wetenschap in de Bijbel van Ben Hobrink aan te schaffen. Maar waarschijnlijk moet ik mijn lenzen in doen, want ik zie geen banner voor Credible-steun op hun website. Je kunt ook deze link volgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Dan kom ik gewoon op de homepage uit. Het enige verschil is dat er "credible" in de link staat. Hoe weet ik zeker dat mijn geldjes ook naar Credible gaan? Er staat namelijk niks over als ik op Betalen klik. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Never mind, nu zie ik het mysterieuze bannertje zweven. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 19 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Dan kom ik gewoon op de homepage uit. Het enige verschil is dat er "credible" in de link staat. Hoe weet ik zeker dat mijn geldjes ook naar Credible gaan? Er staat namelijk niks over als ik op Betalen klik. Dat weten ze door die ref in de URL Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Jammer dat het aanbod van ZOEB zo beperkt is, anders was het ideaal geweest en had ook ik mijn steentje bij kunnen dragen. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Jammer dat het aanbod van ZOEB zo beperkt is, anders was het ideaal geweest en had ook ik mijn steentje bij kunnen dragen. Wat zouden ze dan meer aan moeten bieden voor je om een bestelling te plaatsen? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Jaaa! Mijn boek "Moderne wetenschap in de Bijbel" is binnen. Een bedankje voor Credible is dus wel op z'n plaats, anders was het er vast niet van gekomen dat ik het boek ooit gekocht had. Verder ben ik het met *Nath* eens, ze verkopen niet bijster veel. Moeilijk om te bepalen wat ik graag zou willen zien, maar Creationism vs. Evolution boeken doen het bij mij altijd goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Vandaag heb ik bericht ontvangen dat ZOEB haar assortiment heeft uitgebreid met 12.000 titels. Ook titels die genoemd werden als ontbrekend zijn opgenomen. Dit alles om jullie beter van dienst te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Wow, 12.000, das niet niks zeg. Hopelijk kunnen ze de investering eruit krijgen! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Onder het kopje "Shop" in het menu heb ik de webwinkel ZOEB toegevoegd. Klik je daarop dan kom je bij ZOEB terecht om je bestelling te plaatsen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten