Spring naar bijdragen

Computerproblemen


Aanbevolen berichten

Sorry mensen, maar ik kan het oude "grote computerproblementopic" nergens vinden. Volgens de zoekfunctie worden de woorden "computerproblemen" en "computerproblementopic" genegeerd omdat ze teveel voorkomen!

In elk geval, mijn probleem is het volgende. Ik gebruik al ruim een jaar tot grote tevredenheid de Google Agendafunctie samen met mijn man. Sindsdien hebben we geen dubbele afspraken meer, ideaal. Nu is het sinds een week of twee ineens zo dat als ik "13.00 afspraak" type, er een afspraak voor de hele dag komt te staan getiteld "13.00 afspraak". Dit gebeurt ook als ik een dubbele punt gebruik ipv een punt, dus "13:00 afspraak". Voorheen was het zo dat als ik "13.00/13:00 afspraak" typte, er een afspraak getiteld "afspraak" kwam te staan bij 13.00 uur. Nu moet ik dat op een veel ingewikkelder manier doen. Dat wil ik heel graag terugveranderen maar ik heb geen idee hoe, kan er bij de instellingen nergens iets over vinden.

Ja, dit staat er wat cryptisch, maar ik hoop dat anderen hier ook de Google Agenda gebruiken, die zullen het ongetwijfeld snappen en hopelijk een oplossing ervoor weten. Iemand enig idee?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid