Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

oke dus eigenlijk ben ik het probleem ipv zij?

Nee, jij BENT niet het probleem, jij HEBT het probleem. En dat kan je waarschijnlijk wel oplossen of bespreekbaar maken met alle tips uit dit topic zoals annzie zegt. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Quote:

[...]

humm interesting.. ik vind het persoonlijk leuker als een man mij zo mooi vindt dat ie mij voor zichzelf wil houden, ik hou wel van wat gezonde jaloezie. Om als pronkstuk te dienen is mijn eer te na...

Het is op zich prima om (voor jezelf) met je vriend/vriendin te 'pronken'. Het moet alleen niet zijn om anderen jaloers te maken, maar gewoon om te laten zien hoe goed/mooi/watdanook je hem/haar vindt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Wat heb je eigenlijk al gedaan aan dit probleem? Geef je haar wel eens een compliment als ze er wel wat netter gekleed bijloopt, weet ze in hoeverre je dat leuk vindt, gaan jullie wel eens samen shoppen, enz?

Je kunt dit volgens mij vrij makkelijk oplossen door je eigen standaarden wat bij te stellen: witte sportschoenen en een joggingbroek zou ik ook niets vinden, maar zwarte gympen en een leuke jeansbroek zien er al een stuk beter uit.. ga niet verwachten dat ze in een jurkje met panty's en hoge hakken naar feestjes gaat want blijkbaar past dat niet bij haar. En laat haar weten wat je wel mooi vindt, door te zeggen 'he, wat zie je er leuk uit vandaag!' als ze iets draagt wat wat netter is dan gewoonlijk. Volgens mij werkt dat op den duur wel, en maak het verder ook niet een te groot issue. Laat het zelf wat meer los (lees dat bijbelvers in mattheus nog eens over lelies) en laat het ook niet een te groot punt worden als je het een keer bespreekt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
oke dus eigenlijk ben ik het probleem ipv zij?

Nee, maar ik wilde je er wel op wijzen dat de oplossing niet zit in het veranderen van je vriendin en dat je ook naar jezelf mag kijken en dat er een gulden middenweg bestaat. Maar ik denk dat je wel bovengemiddeld "netjes" bent voor een student.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid