xounstaer 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 \"interaction is life\" Mijn vraag is doe jij.ben jij liefer met iemds binnen drie meter van je bij je computer of anders, zorgen dat je bij een echt mens in de werkelijkheid en in levende lijven bent. oOF internet? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik heb de voorkeur voor persoonlijk (real life) contact. Voor een forum zoals dit vind ik echter internet veel geschikter. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Admod note: Topictitel aangepast en topic verplaatst. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 IRL beats internet anytime. 'k Zie trouwens dat je gisteren jarig was, xoundster. Nog gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
xounstaer 0 Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 dankjewel en wou zeggen hier ben ik weer ben net onder echte'mesnsen geweest lol Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik heb ook liever persoonlijk contact (in real life). Al is het alleen maar om iemands werkelijke reactie te zijn, of iemand in de ogen te kijken (: Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten