Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit hier helemaal thuis hoort maar ik zou niet weten waar anders..

Ik heb een zus die erg in de problemen zit, zie haar maar heel af en toe en heb vooral contact met brieven.

Ze zit ook erg in de put.

Weet iemand misschien een opbeurende tekst?

Ik probeer haar elke week te schrijven, dat heeft ze ook erg nodig, maar voor mij is het erg moeilijk om haar te schrijven door het verleden wat ik met haar heb.

Ze is heeft een tijdje wat met het geloof gedaan maar weet niet of ze dat nog steeds doet.

xxx

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien een van de volgende teksten?

Jer. 29:11

11 Want Ik weet, welke gedachten Ik over u koester, luidt het woord des HEREN, gedachten van vrede en niet van onheil, om u een hoopvolle toekomst te geven.

Matth. 11

28 Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven; 29 neemt mijn juk op u en leert van Mij, want Ik ben zachtmoedig en nederig van hart, en gij zult rust vinden voor uw zielen; 30 want mijn juk is zacht en mijn last is licht.

Jes. 41:10b

want Ik ben uw God. Ik sterk u, ook help Ik u, ook ondersteun Ik u met mijn heilrijke rechterhand.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja maar ik bedoel ook een (kort) mooi gedicht.

Ik heb haar al eens deze gestuurd:

One day I had a dream.

I was walking along the beach with God.

I was looking behind me and I saw the footprints in the sand, one couple of me and one of God.

I noticed that the footprints meant my life. And I also noticed that sometimes, there was only one set of footprints, just at the times my life wasn’t easy.

I asked God: ‘Why did you left me at the moments my life wasn’t easy?’

Then God sayd to me: ‘I never left you, when you spotted only one set, I was carrying you.’

Ik bedoel vooral dit soort gedichten, heb zelf al veel op internet gezocht maar kon niks vinden..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken God's Helpdesk, die is ook wel mooi smile.gif

Dear Child,

Today I am going to take care of your problems.

Please remember I don’t need your help with that.

If you happen to come across a situation you can’t handle,

don’t try to solve it in your own. Put it in the JfJ-box (Jobs for Jesus).

It will be taken care of on My time, not on yours.

When the problem is in the box, leave it there, try not to take it back out.

Holding it for yourself or taking it back would delay the solution.

If it is a situation you are able to handle, ask Me for advice.

So you can be sure your solution is the right one.

Because I will not slumber or sleep, you won’t have to stay awake.

So relax, My child. And if you need Me, I will be one prayer away.

I love you,

God

Ik weet niet wie hem geschreven heeft eigenlijk...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid