hann 0 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 haha, ik zeg koppeltopic openen? ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Voel je vrij Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 @Ken; gezonde boerenzoon???Ik maar denken dat je van chinese afkomst bent. Volgend jaar geven we je op voor BZV. Welja, ik kan soms kijken als een chinees maar dat heeft andere oorzaken. Dit ben ik voor mijn boerderij, nee geintje, ben 'gewoon' blank. Ja, ik schreef boerenzoon maar dat wekt kennelijk onterechte associaties op. Wat ik bedoelde eigenlijk was dat ik een provinciaal ben, aangezien ik afkomstig ben uit het noorden en woon in een flatje. Provinciaal zoekt vrouw dan maar doen? (Of provinciaal zoekt boerderij met vrouw) ohh dan ken ik nog wel iemand voor je! Een vriendin van me heeft namelijk een vader die haar graag thuis ziet komen met een boerenzoon die de boerderij kan overnemen Als ze niet teveel op boerin Hendrika lijkt kan je altijd eens een balletje opgooi'n! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Henrieke heet ze.. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Henrieke heet ze.. Dat vergeet ik steeds, zal het proberen te onthouden maar ik beloof niks! Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 nou, in elk geval wisten we over wie je het had! en ze lijkt niet op boerin Henrieke, al is ze wel blond. Voor verdere eisen verwijs ik je door naar.... het koppeltopic (ik voelde me vrij Ursa) ben benieuwd wat aankomende zondag ons brengen zal op het gebied van bzv Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Henrieke heet ze.. Dat vergeet ik steeds, zal het proberen te onthouden maar ik beloof niks! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 volgens mij hebben Martin en Henk toch goede keuzes gemaakt! En die Aad vind ik nog steeds een rare vogel, en het leuke van Jeannet vind ik toch dat ze gewoon zegt wat ze van dingen vind, en die malle vent wel een beetje onder de duim kan houden Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 En ik begin me zo onderhand ook wel af te vragen of Bert en Henrieke nog wel wat gaat worden.. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Bert en Henrieke wordt helemaal niks, geen greintje liefde daar! Maar Martin en Henk daarentegen vind ik geweldig! Voor zover ik het kan beoordelen is het echt een goede keus. Aad vind ik leuker dan Jeannet, maar dat ben ik Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ik vind Aad de leukste van alle boeren, die heeft het hart op de tong en ik moet elke week meer om hem lachen. Het is ook duidelijk aan hem te zien dat hij nog nooit een echte relatie gehad heeft, net een volwassen kleuter. En dat haar ook! Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 nou inderdaad! en hij is zoooooo blij met zn jeannetje, liefde maakt blind zeg ik maar Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Grappig hoe iedereen zijn voorkeuren heeft, ik ergerde me aan hem vanaf het moment dat ie z'n mond opentrok En ik Jeannet echt geen vreselijk mens vind.. Wat vinden we van de acties van 'de Wereld Draait Door'? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 dubbel Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Grappig hoe iedereen zijn voorkeuren heeft, ik ergerde me aan hem vanaf het moment dat ie z'n mond opentrok En ik Jeannet echt geen vreselijk mens vind..Wat vinden we van de acties van 'de Wereld Draait Door'? geweldig ---die acties van "De Wereld draait Door" levensecht.... als de camera's weg zijn en het echte leven begint, zet ik toch grote vraagtekens bij de relatie van Aad en Jeannet. die Linda had beter bij hem gepast i.m.o. maar volgende week gaan ze een weekend weg - zal mij benieuwen Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 nou inderdaad! en hij is zoooooo blij met zn jeannetje, liefde maakt blind zeg ik maar Zo is het maar net! Ik had eerst mijn twijfels of Jeanet hem wel echt leuk vindt, maar afgelopen zondag zag ik dat ze ook gek om hem is. Ik vind het een hartstikke leuk stel en hoop dat ze bij elkaar blijven. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Grappig hoe iedereen zijn voorkeuren heeft, ik ergerde me aan hem vanaf het moment dat ie z'n mond opentrok En ik Jeannet echt geen vreselijk mens vind..Wat vinden we van de acties van 'de Wereld Draait Door'? Misschien ben ik een van de weinigen maar dat linkse geneuzel kijk ik al eeuwen niet meer naar. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Grappig hoe iedereen zijn voorkeuren heeft, ik ergerde me aan hem vanaf het moment dat ie z'n mond opentrok En ik Jeannet echt geen vreselijk mens vind..Wat vinden we van de acties van 'de Wereld Draait Door'? geweldig ---die acties van "De Wereld draait Door" levensecht.... Ik vind het ook erg grappig, vooral die imitatie van Jeannet op maandag! Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Grappig hoe iedereen zijn voorkeuren heeft, ik ergerde me aan hem vanaf het moment dat ie z'n mond opentrok En ik Jeannet echt geen vreselijk mens vind..Wat vinden we van de acties van 'de Wereld Draait Door'? geweldig ---die acties van "De Wereld draait Door" levensecht.... Ik vind het ook erg grappig, vooral die imitatie van Jeannet op maandag! ja, ik heb me rot gelachen - dat continue gefriemel in haar hals en dat pruilmondje...etc.. heel goed getroffen Link naar bericht Deel via andere websites
Chantalle 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 De acties van de wereld draait door is gewoon lachwekkend. Die vrouw die er ook elke keer weer over vertelt. En dan met poppetjes erbij.. of is dit ook een beetje belachelijk maken van de mensen die meedoen....?? Link naar bericht Deel via andere websites
Chantalle 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 De acties van de wereld draait door zijn gewoon lachwekkend. Die vrouw die er ook elke keer weer over vertelt. En dan met poppetjes erbij.. of is dit ook een beetje belachelijk maken van de mensen die meedoen....?? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Een beetje wel, maar het is wel duidelijk dat ze het overdrijven.. en de KRO heeft het er mijns inziens wel een beetje naar gemaak tme thun overdreven reactie Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 okey Bert en Henrieke wordt overduidelijk niks, hoeveel kans geven we de andere stelletjes? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten