bart1991 0 Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Voor een project ben ik bezig een nummer te schrijven! Op het muzikale vlak heb ik hier geen problemen mee (dit doe ik vaker) maar ik ben geen ster in het schrijven van goede teksten. Daarom ben ik op zoek naar mensen die mij hierbij kunnen helpen. Wanneer je interesse hebt, dan kan je ff een mailtje sturen via de volgende link link Ik neem dan zsm contact op! Thanx Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Tja, dan heb ik toch iets meer info nodig... Wat voor muziek, lange/korte tekst, welk onderwerp, etc. Wat zoek je dus, behalve iemand die jouw huiswerk wil maken Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ik heb ervaring. Wat schuift het? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Wat voor een project is het precies? Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Als het om een engelse tekst gaat, heb ik nog wel een hele goede tekstschrijver voor je. Moet je even link invullen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten