Morphogenesis 4 Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Quote: Op dinsdag 16 november 2010 11:30:59 schreef Kurt het volgende: Die genres zijn echter vrij obscuur en underground en discussie lijkt vooral te gaan over de hitlijsten. Dat in bepaalde scenes goede christelijke bands zijn die tot de top van dat genre behoren, ontken ik niet. De TS zegt daar vrij weinig over in de TS. Dus, Olorin, wilde je het over hitlijsten hebben (top40 enzo, of ook over andere christelijke muziek? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 In de eerste plaats gaat het topic over christelijke muziek in verhouding met de mainstream popmuziek zoals die in dergelijke hitlijsten te vinden zijn. Maar ik heb opzich geen bezwaar als het gesprek wat breder gaat dan enkel de mainstream popmuziek, zolang het wel te maken heeft met de vraag of christelijke muziek geweerd zou worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Ik vraag me af waarom mensen uberhaupt christelijke muziek in de Top40 willen. Ik luister gewoon wat ik wil luisteren wanneer ik het wil luisteren, en het interesseert me niets of die nummers ook populair zijn in de wereld. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Mij interesseert dat ook weinig. Daar staat de vraag of het christelijk is of niet volledig los van. Maar er wordt in de mainstream en in de underground genoeg goede muziek gemaakt. In absolute aantallen zijn er natuurlijk veel minder geode christelijke bands dan seculiere bands en ik vermoed dat het in verhouding ook in het voordeel van de seculiere muziek uitpakt. Bepaalde genres kennen wel opmerkelijk veel goede christelijke bands (hardcore en metalcore bijvoorbeeld). Ik vind het onderscheid tussen 'christelijke muziek' en 'seculiere muziek' tamelijk arbitrair en in veel gevallen volslagen onzinnig. Liever heb ik een antwoord op de vraag of iets me negatief beïnvloedt of niet (en daar heb ik de hulp van anderen niet bij nodig). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten