Jalikaatje 1 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Quote: Op dinsdag 09 november 2010 13:20:31 schreef Iriacynthe het volgende: Anti-procrastinatiebans lijken me op zich een mooi idee, ware het niet dat de crew dan allereerst zichzelf moet bannen en ja, dan blijft er niemand meer over om jullie te bannen. Ha, maar als het merendeel van de user geband is valt er weer weinig te modereren en dan kunnen de mods ook weer hun tijd nuttiger besteden niet? Mod zijn vraagt toch om een tikkeltje meer discipline dan een nederige user zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 ik ben al dágen aan het uitstellen, nou is morgen de deadline en heb nog geen regel op papier... en de minimale grootte is 10 blz.. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Vandaag heb ik ineens de Geest gekregen en ben ik een werkstuk aan het afmaken waar ik al weken tegenaan hik. Het is dus toch mogelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Hopen dat je dan straks niet ineens de geest geeft Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Achja dan ben ik gelijk overal van verlost. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten