Spring naar bijdragen

Christian Hardcore CD (Gabber)


Aanbevolen berichten

Quote:

Ecovata? Diezelfde mensen die Linda Wagenmakers gingen boycotten omdat ze in seculiere musicals speelde gaan nu gabbercd's distribueren?

Nouja, ze willen de demo eerst beluisteren...

Ze zijn leveranciers aan winkels en webshops.

Ik hoor het waarsch maandag...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ff dubbelpostje met leuk nieuws, CREDIBLE.nl wordt ook genoemd in het artikel! :-d Het artikel komt vrijdag in het Nederlands Dagblad!

Verder voor de geinteresseerden: ecovata ziet het niet zitten, omdat er te veel wordt gecopyeerd in de dance scene. Maar Asaph wil wel in zee, dus de CD kan wel degelijk in de winkels komen te liggen :-d

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gister stond het artikel alsnog in het ND. Ik citeer:

"Eerder spraken Rotterdammer

Kruit en De Calonne uit Drachten

– zoals zoveel jongeren – elkaar alleen

via internet. Daar kwamen ze

elkaar ook voor het eerst tegen. Op

een forum over christelijke muziek,

Credible.nl, kwamen ze erachter dat

ze allebei christelijke hardcore maken,

thuis achter de pc. Ze bespraken

elkaars werk en zo ontstond uiteindelijk

een complete cd."

Leuk heh? :-d

@ Kurt: ja je moet er van houden, das waar. Maar je kan het toch een kans geven door iig de trailer eens te bekijken? :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sterker nog, Credible heeft weinig met een 'muziekforum' te maken.


Samengevoegd:

En ik heb de trailer bekeken en vind er tot op heden niet veel aan. Dat komt ook omdat ik het gabberhoofstuk af heb gesloten toen ik een jaar of 13 was, maar er is nog best wel hardcore te vinden die ik best wel trek.

Toegegeven, ik heb meer met andere elektronische muziek (die ik vaak muzikaler, knapper gemaakt en aantrekkelijker vind).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hmm, ja maar, wij gaan niet alléén over christelijke muziek!
:o

Ja dat is waar, daar sloeg de journalist de plank een beetje mis, maar goed het is wel een christelijk forum toch?

Quote:

Maar wel gaaf! Gefeliciteerd, hoe voelt dat nou? In de krant staan?

Erg leuk, maar ook bizar! Was wel grappig toen ik de krant ging kopen, toen liet ik het artikel aan de kassa-medewerker zien. Zij helemaal verbaasd :o

Verder valt het me ergens tegen hoeveel reacties ik heb gekregen. Maargoed misschien komt dat nog...

Oja, het hele artikel kan je hier lezen: link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja dat is waar, daar sloeg de journalist de plank een beetje mis, maar goed het is wel een christelijk forum toch?

Jepyes.gif Uiteraardsmile.gif

Quote:

[...]

Erg leuk, maar ook bizar! Was wel grappig toen ik de krant ging kopen, toen liet ik het artikel aan de kassa-medewerker zien. Zij helemaal verbaasd
:o

Verder valt het me ergens tegen hoeveel reacties ik heb gekregen. Maargoed misschien komt dat nog...

Oja, het hele artikel kan je hier lezen:

Het zal je verbazen hoe weinig mensen de krant lezen. En áls ze het al doen is het meestal de Metro of de Spits. Dus ze weten niet eens dat je in de krant staat waarschijnlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Jep
yes.gif
Uiteraard
smile.gif

[...]

Het zal je verbazen hoe weinig mensen de krant lezen. En áls ze het al doen is het meestal de Metro of de Spits. Dus ze weten niet eens dat je in de krant staat waarschijnlijk.

Ja, dat denk ik ook; vooral de jongeren. Vandaag werd ik in de kerk wel herkend door iemand (die ik nog niet kende) big-smile.gif En mijn oma is natuurlijk ook helemaal trots big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid