Flubbels 1 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Eej allemaal, sinds gisteren te koop; de CD \"Christian Hardcore\" een heftige, bijzondere, unieke, maar ook controversiële CD gevuld met 9 Christelijke hardcore tracks. Een style die zich kenmerkt met harde beats en opzwepende melodieën. Toch hebben de makers zich laten inspireren door het geloof en is hun doel om de mensen in de Hardcore Scene met het evangelie te bereiken. Daarnaast willen zij voor christelijke hardcore liefhebbers een alternatief bieden voor de vele negatieve/agressieve reguliere hardcore tracks. Artiesten: DJ Flubbel & D-Morphian. Dit wil ik graag even met jullie delen; en ik ben vooral benieuwd naar jullie reacties! Zie hier een promotie video --> En hier kan je hem bestellen (voor maar 9,99 (incl verzendkosten)) --> link Groetjes, Jeroen Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 En waarom controversieel? D-Morphian is hier ook een gebruiker geweest, btw Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Te langzaam... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Leuk doel, hoop dat je ermee kan bereiken wat je nu als doel hebt Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 10 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Quote: Op zondag 10 oktober 2010 19:10:53 schreef Andere Jas het volgende: Te langzaam... Dan heb je de bonustrack nog niet gehoord... Christian Speedcore! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Daar werd het ook hoog tijd voor ja, ik zal eens kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 10 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Quote: Op zondag 10 oktober 2010 19:27:35 schreef Andere Jas het volgende: Daar werd het ook hoog tijd voor ja, ik zal eens kijken. Oow, ja die staat geloof ik niet op de site... Als je wil kan ik hem naar je mailen... (moet je maar ff een email sturen) Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Als voormalig hardcore-DJ en nu medewerker van Credible.nl krijg ik vast wel een CD'tje ter recensie...? Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 11 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 @ Joost: als je in Rotterdam woont kan je hem met korting ophalen Ach joh, tis maar een tientje... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Joost, je blijft me verbazen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Quote: Op maandag 11 oktober 2010 18:09:23 schreef Hongerige Wolf het volgende: Joost, je blijft me verbazen. Na wat googelen ben ik zelfs verbaasd dat platen van mij gekocht zijn en in livesets zijn verwerkt * JoostG gaat even downloaden Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 18 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Quote: Op zondag 10 oktober 2010 19:27:35 schreef Andere Jas het volgende: Daar werd het ook hoog tijd voor ja, ik zal eens kijken. De Bonus Track "Christian Speedcore" kan je nu ook beluisteren via de website of de hyve van de CD! Link naar bericht Deel via andere websites
Saint_Eve 0 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Op zondag 10 oktober 2010 19:00:58 schreef Flubbels! het volgende: een alternatief bieden voor de vele negatieve/agressieve reguliere hardcore tracks. Is het niet meer de soort van muziek die agressie oproept dan de tekst? Ik wordt alleen al agressief door al dat gedreun..Ik kan dat niet rijmen met God..Zou Jezus ook hier naar luisteren als hij vandaag de dag rond zou lopen? Romeinen 12:2 Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 19 oktober 2010 12:25:56 schreef Saint_Eve het volgende: Zou Jezus ook hier naar luisteren als hij vandaag de dag rond zou lopen? Je weet maar nooit. Misschien had Jezus wel kaalgeschoren rondgelopen met een Australian aan.. (Lonsdale negeer ik nu even.. omdat het kan ) Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 19 oktober 2010 12:25:56 schreef Saint_Eve het volgende: Op zondag 10 oktober 2010 19:00:58 schreef Flubbels! het volgende: een alternatief bieden voor de vele negatieve/agressieve reguliere hardcore tracks. Is het niet meer de soort van muziek die agressie oproept dan de tekst? Ik wordt alleen al agressief door al dat gedreun..Ik kan dat niet rijmen met God..Zou Jezus ook hier naar luisteren als hij vandaag de dag rond zou lopen? Romeinen 12:2 Zou Jezus Zich op een forum hebben aangemeld als Hij vandaag de dag zou rondlopen? Sowieso, moeten wij alles doen wat Jezus wel of niet deed? Jezus vroeg ook nooit de Vader om vergeving voor zichzelf, moeten wij dat dan ook maar niet doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 19 oktober 2010 12:25:56 schreef Saint_Eve het volgende: Op zondag 10 oktober 2010 19:00:58 schreef Flubbels! het volgende: een alternatief bieden voor de vele negatieve/agressieve reguliere hardcore tracks. Is het niet meer de soort van muziek die agressie oproept dan de tekst? Ik wordt alleen al agressief door al dat gedreun..Ik kan dat niet rijmen met God..Zou Jezus ook hier naar luisteren als hij vandaag de dag rond zou lopen? Romeinen 12:2 Jezus ging juist om met mensen van de rand van de samenleving (iets wat destijds not done was). En hij maakte op de Sabat mensen beter... Hij was juist controversieel! Trouwens, als je met bijbelteksten gaat gooien, dan weet ik er ook nog wel één. Wat dacht je van David die in zijn onderbroek voor de ark uit danste??? Trouwens leuk nieuwtje over de CD, we komen volgende week vrijdag in het Nederlands Dagblad Link naar bericht Deel via andere websites
Gauk 0 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ik als hardcore liefhebber zal het eens luisteren Ik laat nog wel ff weten wat ik er van vond Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 19 oktober 2010 19:52:49 schreef Flubbels! het volgende: [...] Jezus ging juist om met mensen van de rand van de samenleving (iets wat destijds not done was). En hij maakte op de Sabat mensen beter... Hij was juist controversieel! Trouwens, als je met bijbelteksten gaat gooien, dan weet ik er ook nog wel één. Wat dacht je van David die in zijn onderbroek voor de ark uit danste??? Trouwens leuk nieuwtje over de CD, we komen volgende week vrijdag in het Nederlands Dagblad Hij werd echter geen prostituee of tollenaar Link naar bericht Deel via andere websites
Saint_Eve 0 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Op dinsdag 19 oktober 2010 19:52:49 schreef Flubbels! het volgende: [...] Jezus ging juist om met mensen van de rand van de samenleving (iets wat destijds not done was). En hij maakte op de Sabat mensen beter... Hij was juist controversieel! Dus moeten we ook maar aan de rand van de samenleving gaat staan?? En mensen beter maken of naar Gabber luisteren is appels met peren vergelijken lijkt me. Trouwens, als je met bijbelteksten gaat gooien, dan weet ik er ook nog wel één. Wat dacht je van David die in zijn onderbroek voor de ark uit danste??? David was nou niet bepaald het ideale voorbeeld. Hij ging ook met Bathseba naar bed na haar man te hebben laten ombrengen.. In je onderbroek huppelen was niet bepaald iets wat we na moeten volgen lijkt me.. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Maar het komt er wel op neer dat je voor jezelf invult wat Jezus al dan niet zou doen, puur vanuit je eigen smaak. Toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Saint_Eve 0 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Quote: Op donderdag 21 oktober 2010 15:41:53 schreef JoostG het volgende: Maar het komt er wel op neer dat je voor jezelf invult wat Jezus al dan niet zou doen, puur vanuit je eigen smaak. Toch? Een Christen zijn betekent een volgeling zijn van Christus..Ofwel, dezelfde dingen doen als Hem. Jezus belijden in de griekse grondtekst betekent " Hetzelfde zeggen als Jezus" Uiteraard hoeven we hem niet te kopieren want dat gaat niet. Wel kun je zien hoe hij met mensen, religies, God etc omgaat. Christenen zouden dan logischerwijs dezelfde standpunten innemen als Hij. Net als de apostelen en discipelen. Die deden en zeiden ook dezelfde dingen als Jezus met alle positieve gevolgen van dien. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Ha! Nee, volgens mij is het meer als groep iets gemeenschappelijks zeggen. Maar sowieso moet je gedrag geen na-aperij worden, dan is ieder ander persoon na-apen net zo goed als Jezus en beschouw je hem niet of niet per se als God de Zoon. Een uitgangspunt voor het handelen van een christen is dat Jezus Christus de waarlijk opgestane God is. Dat feitje heeft meer consequenties voor het gedrag en de keuzes dan simpelweg Jezus' gedrag kopiëren. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Admod note: Mensen, de discussie is erg interessant, toch een verzoek om terug te gaan naar het onderwerp. Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 21 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Om even back2topic te gaan... @ Gauk: wat vond je er van? Trouwens, wel leuk nieuwtje over de CD; volgende week vrijdag komt hij als het goed is in het Nederlands Dagblad! En we zijn nog bezig met ecovata (distributie)... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2010 Ecovata? Diezelfde mensen die Linda Wagenmakers gingen boycotten omdat ze in seculiere musicals speelde gaan nu gabbercd's distribueren? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten