Flubbels 1 Geplaatst 22 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2010 Quote: Op vrijdag 22 oktober 2010 08:54:32 schreef JoostG het volgende: Ecovata? Diezelfde mensen die Linda Wagenmakers gingen boycotten omdat ze in seculiere musicals speelde gaan nu gabbercd's distribueren? Nouja, ze willen de demo eerst beluisteren... Ze zijn leveranciers aan winkels en webshops. Ik hoor het waarsch maandag... Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ff dubbelpostje met leuk nieuws, CREDIBLE.nl wordt ook genoemd in het artikel! Het artikel komt vrijdag in het Nederlands Dagblad! Verder voor de geinteresseerden: ecovata ziet het niet zitten, omdat er te veel wordt gecopyeerd in de dance scene. Maar Asaph wil wel in zee, dus de CD kan wel degelijk in de winkels komen te liggen Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2010 Kreeg alleen dus net van de journalist te horen dat de publicatie een week wordt uitgesteld... Voor niks zenuwachtig wezen zijn heel de week :s Maarja, we wachten af... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2010 Ik verwacht weinig van christelijke hardcore (gabber), to be honest. De meeste seculiere elektronische hardcore is al verschrikkelijk, laat staan de christelijke variant. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Het is wel old school hardcore volgens de demo YT. Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 30 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Gister stond het artikel alsnog in het ND. Ik citeer: "Eerder spraken Rotterdammer Kruit en De Calonne uit Drachten – zoals zoveel jongeren – elkaar alleen via internet. Daar kwamen ze elkaar ook voor het eerst tegen. Op een forum over christelijke muziek, Credible.nl, kwamen ze erachter dat ze allebei christelijke hardcore maken, thuis achter de pc. Ze bespraken elkaars werk en zo ontstond uiteindelijk een complete cd." Leuk heh? @ Kurt: ja je moet er van houden, das waar. Maar je kan het toch een kans geven door iig de trailer eens te bekijken? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hmm, ja maar, wij gaan niet alléén over christelijke muziek! Maar wel gaaf! Gefeliciteerd, hoe voelt dat nou? In de krant staan? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Sterker nog, Credible heeft weinig met een 'muziekforum' te maken. Samengevoegd: En ik heb de trailer bekeken en vind er tot op heden niet veel aan. Dat komt ook omdat ik het gabberhoofstuk af heb gesloten toen ik een jaar of 13 was, maar er is nog best wel hardcore te vinden die ik best wel trek. Toegegeven, ik heb meer met andere elektronische muziek (die ik vaak muzikaler, knapper gemaakt en aantrekkelijker vind). Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 30 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 30 oktober 2010 12:33:47 schreef annzie het volgende: Hmm, ja maar, wij gaan niet alléén over christelijke muziek! Ja dat is waar, daar sloeg de journalist de plank een beetje mis, maar goed het is wel een christelijk forum toch? Quote: Maar wel gaaf! Gefeliciteerd, hoe voelt dat nou? In de krant staan? Erg leuk, maar ook bizar! Was wel grappig toen ik de krant ging kopen, toen liet ik het artikel aan de kassa-medewerker zien. Zij helemaal verbaasd Verder valt het me ergens tegen hoeveel reacties ik heb gekregen. Maargoed misschien komt dat nog... Oja, het hele artikel kan je hier lezen: link Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 30 oktober 2010 22:26:54 schreef Flubbels! het volgende: [...] Ja dat is waar, daar sloeg de journalist de plank een beetje mis, maar goed het is wel een christelijk forum toch? Jep Uiteraard Quote: [...] Erg leuk, maar ook bizar! Was wel grappig toen ik de krant ging kopen, toen liet ik het artikel aan de kassa-medewerker zien. Zij helemaal verbaasd Verder valt het me ergens tegen hoeveel reacties ik heb gekregen. Maargoed misschien komt dat nog... Oja, het hele artikel kan je hier lezen: link Het zal je verbazen hoe weinig mensen de krant lezen. En áls ze het al doen is het meestal de Metro of de Spits. Dus ze weten niet eens dat je in de krant staat waarschijnlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Quote: Op zondag 31 oktober 2010 14:56:45 schreef annzie het volgende: [...] Jep Uiteraard [...] Het zal je verbazen hoe weinig mensen de krant lezen. En áls ze het al doen is het meestal de Metro of de Spits. Dus ze weten niet eens dat je in de krant staat waarschijnlijk. Ja, dat denk ik ook; vooral de jongeren. Vandaag werd ik in de kerk wel herkend door iemand (die ik nog niet kende) En mijn oma is natuurlijk ook helemaal trots Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst 7 november 2010 Admod note: Niets toevoegende opmerking + reactie weggehaald Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Kreeg net via Twitter retweet van een link naar een intverview met Flubbel. Moest meteen aan dit topic denken. Staat ook een filmpje bij met wat muziek. link Link naar bericht Deel via andere websites
muymchick 0 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 ik wist niet dat er ook Christelijke hardcore bestaat. ma dat is natuurlijk vet tof dat dat ook bestaat Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten