Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Quote: Op maandag 09 augustus 2010 18:44:26 schreef Bonaventura het volgende: [...]Ik heb zelf nog nooit mensen zien weglopen tijdens een preek. Niet letterlijk "tijdens een preek", maar ik zie helaas met enige regelmaat mensen verdwijnen naar aanleiding van een preek. Quote: De termen progressief, met tegenhanger conservatief, vind ik zelf een beetje tricky. ja, beide termen dekken de lading allerminst. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Quote: Op maandag 09 augustus 2010 22:05:19 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...]Niet letterlijk "tijdens een preek", maar ik zie helaas met enige regelmaat mensen verdwijnen naar aanleiding van een preek. In jullie parochie?! Dat verbaast me. Ik dacht dat mensen die problemen met 'jouw' standpunten hadden (of die van jouw pastoor, for that matter) allang niet meer bij jullie in de kerk kwamen? Hoe zit dat dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Mijn standpunten leveren geen vertrekkers op. Maar ja, er vertrekken nog steeds van tijd tot tijd mensen, als er weer eens iets "verkeerd" gezegd is. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hier kunnen we de schade nog redelijk beperken heb ik begrepen. Maar idd de commotie van de afgelopen tijd doet mensen sneller besluiten zich uit te schrijven. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten