Mescensor 0 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Beste mensen, Dit topic is voor de mensen die van kunst houden en dit graag met anderen willen delen. Van schilderijen tot beeldhouden tot digital art. Om te beginnen open ik met met wat digital art van Huang Kong. "The Dying Dream" Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Aangezien de voertaal hier nog steeds Nederlands is, heb ik de topictitel even aangepast. Kan trouwens leuk voor je zijn dit topic even door te nemen: link Aangezien dat al een oud topic is, gooi ik die dicht en kunnen we in deze verdergaan, maar het kan altijd leuk zijn om te kijken wat men toen zoal postte. Link naar bericht Deel via andere websites
Mescensor 0 Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ga ik zeker doen, bedankt Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Een aantal schilders waar ik van hou: Johfra Escher: Dali: Bosch: En architectuur kan ook kunst zijn, wat dat betreft hoort Gaudi zeker thuis in mijn favorietenlijstje. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Zelf vind ik Chagall helemaal geweldig! Het lukt me niet om plaatjes in mijn bericht te plaatsen (weet iemand hoe dat moet? dan zal ik ze alsnog toevoegen) Voor nu vast een link Link naar bericht Deel via andere websites
Mescensor 0 Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Die van Jofra en Bosch zijn echt gaaf Iriacynthe! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Dali is geweldig. Dit is een van mijn favorieten: Picasso. en ik ben zelf natuurlijk een geweldig kunstenares Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Jeroen Bosch vind ik ook wel mooi, maar ik moet zeggen dat ik het vroeger echt vreselijk vond. Als klein kind woonde ik in Den Bosch waar regelmatig een of andere muur versierd werd met een creatie van Bosch en ik vond zijn schilderijen vreselijk! Donker en vol enge wezens... Link naar bericht Deel via andere websites
Mescensor 0 Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Hahaha, mja ik kan me ook iets herinneren uit me kindertijd. Iets met hemel en hel, ik ga het eens opzoeken Was ook wel beetje eng Link naar bericht Deel via andere websites
Mescensor 0 Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dit was hem: "De brede en de smalle weg" Vind hem nu niet meer zo speciaal als vroeger, maar hij blijft mooi. Deze plaatjes kwam ik tegen naar het zoeken ernaar. Zitten wel toffe tussen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Nu een hele mooie. Ik vraag me acht of dit echt is, maar de beste man heeft wel meer dingen gedaan dat ik niet kan bevatten Origineel: Omdat te maken heeft hij dit raster gebruikt: Vervoglens zoomen we in bij dat jochie: And so the story continues Link naar bericht Deel via andere websites
Mescensor 0 Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Een hele aparte maar gave vertoning! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten