gewoon Paul 8 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 En dan bedoel ik niet het bedrijf, maar het merk en type(Scania 143M V8). Rijbewijs ervoor is ook in het ik-wil-dit-programma. Maar dan een normale versie, een nieuwe van dit soort mag ook. Of een normale, jullie begrijpen wat ik ermee bedoel En nog wel ietsje meer als dit. Materieel is dit wat het eerst in me opkomt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ps 37,4 verlustig u in de HERE; dan zal Hij u geven de wensen van uw hart. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Alle vuvuzela's in de hele wereld en een maanraket Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 10 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Quote: Op donderdag 10 juni 2010 19:23:16 schreef EulogÃa het volgende: Ps 37,4 verlustig u in de HERE; dan zal Hij u geven de wensen van uw hart. Samengevoegd: Quote: Op donderdag 10 juni 2010 11:17:50 schreef Mr. Emilio het volgende: en als je die politieke correctheid even overboord zet? Think bigger! Ik vind het wel schattig eigenlijk ofzo. Toch? Maar inderdaad, iedereen heeft wel van die verborgen achterlijke wensen. Zo wil ik eigenlijk best graag een gouden toilet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Politiek correct: een huisje, een man (is nu nog mijn vriend natuurlijk) en een kindje. En een diploma en een leuke opleiding. Een rijbewijs. übermaterialistisch gezien: een stereo camera (kun je 3D foto's mee maken) een mooie nikon uit de D-serie met een stel geweldige lenzen (28-300mm, 300-600mm, macro). Een Honda Clarity: En verder nog een game laptop, een PRS gitaar met superversterker. Prive gitaarlessen van Mikael Akerfeldt en een heel veel inch LED TV met surroundsound en dergelijke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Quote: Op donderdag 10 juni 2010 20:43:57 schreef Hongerige Wolf het volgende: Zo wil ik eigenlijk best graag een gouden toilet. Ja, mooi toch? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Een stel gezonde hersens Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Een autoped, maar dan wel 1 met een toeter er op, en vuisten van staal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik heb deze voor je in de verkoop: Een toeter kan ik eventueel meeleveren ... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja, die vind ik wel wat. Kom je hem dan ook zelf brengen? De terugweg lijkt me geen probleem, we hebben een prima busverbindig hier (zeker als je van wachten houd) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 @ Gewoon Paultje: Een nieuw model 480 ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 JoostG: C30 als het goed is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik wil een vuvuzela! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Quote: Op vrijdag 11 juni 2010 16:38:11 schreef Andere Jas het volgende: Ik wil een vuvuzela! Ik heb er 1 Oja en ook een oranje muts met ledlampjes, heel vet En ik wil m'n rijbewijs! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ja, een klarinet heb ik al, maar niet deze 'Deze' zijnde een Buffet Crampon E13, een model dat perfect is voor een niveau wat ergens tussen 'best wel getalenteerd' en 'conservatoriumstudent' in hangt. Maar dan mag het mondstuk wel meteen weg (BC maakt geweldige klarinetten maar heel stomme mondstukken), en vervangen worden door deze: Vandoren B45 (ik heb nu de B40 De B45 is een tÃkje beter) Rietbinder van Leclerq erbij, heb ik al, scheelt 10 euro. En dan een zooi geweldige rietjes, Vandoren 56 Rue Lepic. In een klimaatdoosje, zodat ze niet uitdrogen. En een piano, en ruimte voor die piano, dus ook maar een groter huisje. Met 3 of 4 slaapkamers zodat dochterlief haar kamer niet met broertje of zusje hoeft te delen wanneer die komt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Quote: Op donderdag 10 juni 2010 12:42:56 schreef Holla het volgende: Ik zou wel een piano willen. Zo'n mooie oude die goed klinkt en gestemd is. En ik wil ons bed maar dan met een goede matras en wat groter.. want manlief wil een ander bed maar ik vind het onze zo mooi en knus (120 x 190). En ik wil genoeg geld om op vakantie te gaan. En ik wil mijn 3 vakken halen die ik nog moet. vak 1 is gehaald! Ik wil ook geld voor alle klusjes in huis waar we het nu zonde van vinden om geld aan uit te geven. Zoals een mooie ruit voor in de woonkamerdeur, want daar zit nu al maandenlang een enorm gat in. En wat geld om de slaapkamer nu eindelijk eens op te knappen en niet te hoeven stoppen na het verven van 1 muur. En ik wil geld voor een beamer. Want we hebben een beamer maar die is zo antiek dat het een ontzagwekkend formaat betreft. Wel leuk, maar zo oncharmant en lelijk. Dus moet hij in een kast maar die kast is óók oncharmant en lelijk én groot. Lastig lastig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 12 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 @Dagmar: Ik dacht dat dat onderste ding dit was: Een kolenkit dus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
-JmB- 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik zou graag een Mac mini server willen hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Quote: Op zaterdag 12 juni 2010 11:58:49 schreef Hongerige Wolf het volgende: @Dagmar: Ik dacht dat dat onderste ding dit was: [afbeelding] Een kolenkit dus. ha, dat ding van dagmar is wel Ãetsje kleiner Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik ben niet zo heel materialistisch denk ik, maar 10.000.000 zou ik niet afslaan, denk ik.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Je wilt 6 meisjesnamen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Wat ik erger vind; Je wilt in groningen wonen??(!) Wat ik erg leuk zou vinden: * kwijlt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Quote: Op zondag 13 juni 2010 19:38:35 schreef Andere Jas het volgende: Je wilt 6 meisjesnamen? GrapJas, nee een rijbewijs en eigenlijk ook een auto Samengevoegd: nee ik win niet in groningen wonen ! alsjeblieft niet. ik weet nog niet waar ik wel wil wonen maar daar niet iig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 lol! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten