mackie 0 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hallo allemaal, kent iemand Grooveshark? link en link . Denken jullie dat het moreel juist is? Is youtube eigenlijk moreel juist om dat te gebruiken? Alvast bedankt! gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Quote: Op zaterdag 10 april 2010 00:14:38 schreef mackie het volgende: Hallo allemaal, kent iemand Grooveshark? link en link . Denken jullie dat het moreel juist is? Is youtube eigenlijk moreel juist om dat te gebruiken? Alvast bedankt! gr. mackie Bedankt voor de surftip! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Mackie, Youtube, en ik vermoed ook Grooveshark, hanteren een copyright beleid. Dat houd in dat je geen ongeauthoriseerde content mag plaatsen, zonder toestemming van de rechthebbende eigenaar. Zo zie je bijvoorbeeld nog wel eens dat vanwege copyright regels je geen video's in Nederland kan afspelen. Of als je muziek hebt geupload, wat de copyright regeling schendt, wordt het geluid gemute. Ofwel, niet iets om je druk over te maken Het is geen stelen Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Bedankt voor de tip, mackie, ik kende dit nog niet en eerste indruk is heel positief. Ik ga dit wel gebruiken want ik ben vaak op verschillende lokaties voor mijn werk. Link naar bericht Deel via andere websites
mackie 0 Geplaatst 10 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Maar downloaden is moreel toch niet juist? Streamen is in feite toch ook downloaden? gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Quote: Op zaterdag 10 april 2010 22:12:55 schreef mackie het volgende: Maar downloaden is moreel toch niet juist? Streamen is in feite toch ook downloaden? gr. mackie Als je het antwoord al weet hoef je de vraag niet te stellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 link hier kun je een topic over downloaden vinden, Mackie Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Quote: Op zaterdag 10 april 2010 22:12:55 schreef mackie het volgende: Maar downloaden is moreel toch niet juist? Streamen is in feite toch ook downloaden? gr. mackie Nope. En downloaden is ook niet fout. Je hebt ook freeware (gratis), Open Source(gratis, met broncode) en Shareware (proefprogramma, om te testen). En het kan ook illegaal ja. Maar niet altijd Streaming media kan een beveiliging bevatten. Dat wil zeggen dat je het niet kan opnemen, of wat dan ook. En streamen is niet downloaden. Streamen is rechtsreeks afspelen vanaf een bron, een server. Het wordt niet of tijdelijk op je pc opgeslagen, maar kort daarna verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
mackie 0 Geplaatst 10 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 @bonaventura, ik weet het niet. Ik twijfel heel erg hierover.... gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten