metalcoreTony 0 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Dag mensen, aanstaande zondag ga ik mijn geloof belijden in de Hervormde Gemeente van het Open Hof in Kampen. Ik heb vanavond al het ja woord gegeven tegenover de Kerkenraad. Ik vind dit een erg mooi en spannend moment. Een erg mooie motivatie om Jezus te volgen is dat er geen enkel persoon perfect op deze aarde is behalve Jezus. Hij wil het liefste dat we Hem volgen, ook al zijn wij niet perfect we mogen bij Hem schuilen. Geweldig! Ik wou dit graag delen, omdat het een erg belangrijke keuze is in mijn leven, Blessings Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Gefeliciteerd Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Admod note: Schopje naar Getuigenissen Van harte met het maken van deze keuze en ik hoop dat je 'n mooie dienst en dag hebt zondag Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Van harte gefeliciteerd, Metalcoretony! Hartstikke goed Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 ik ook Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Beide gefeliciteerd. Link naar bericht Deel via andere websites
metalcoreTony 0 Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 gaaf Holla! en bedankt ook, zal vast een mooie dienst worden Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 alvast bedankt Ik ben benieuwd naar de dienst.. ik vraag me af of het net zo gaat als onze trouwdienst, waarvan ik door spanning helemaal niets heb opgevangen Ik hoop het niet.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Gefeliciteerd beiden, dat het een prachtige dag mag worden Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Gefeliciteerd allebei! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Gefeliciteerd jullie. Ik hoop ooit ook nog eens zo ver te komen, maar dat gaat nog wel even duren denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten