Spring naar bijdragen

Werkvakantie


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Heee,

Volgend jaar zou ik graag op een werkvakantie willen maar heeft iemand meer informatie voor me? want wat wordt er van je verwacht als je op een werkvakantie wil? moet je bijvoorbeeld bepaalde talen kunnen spreke ofso?

liefs Mariëlle

Link naar bericht
Deel via andere websites

En nog meer van dat soort vragen:

- wil je vrijwilligerswerk doen of betaald?

- wil je alleen of met een groep?

- wil je alleen in je vakantietijd investeren, of ben je bereid ook al voorafgaand tijd te investeren

- wil je per sé naar bepaalde delen van de wereld of maakt dat niet uit?

- wil je per sé met een christelijke organisatie of niet?

- etc.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

ik weet nog niet precies wat ik wil en waar ik ben net begonnen met kijken maar ik wou graag weten of er gewoon dingen zijn die er gewoon overal of bijna overal zijn..

maar ik wil het wel graag vrijwillig doen, met een groep, ik wil ook wel vooraf tijd investeren. Waarheen in de wereld weet ik nog niet precies. En wel graag met een christelijke organisatie..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat er van je verwacht wordt, hangt af van wat voor werkvakantie je gaat doen natuurlijk. De talen die je moet kennen, hangen ook gewoon af van de plek waar je heen gaat. Maar algemeen genomen is het denk ik vooral belangrijk dat je openstaat voor andere culturen, dat je leergierig en gemotiveerd bent, dat je werkelijk anderen wilt helpen, dat je bereid bent de handen stevig uit de mouwen te steken, en dat je kan functioneren in een omgeving die vaak een pak minder luxueus is dan je gewoon bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid