hopeloos 0 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Quote: Op vrijdag 02 april 2010 13:34:42 schreef menelikboy het volgende: [...] Niks aan de film? Sommige stukjes waren waanzinnig mooi. Maar het verhaal kon me niet echt boeien verder. Ik vond Pocahontas leuker Wel een leuke preview gezien van Alice in Wonderland, die ik dus absoluut wel wil zien in 3D Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Quote: Op vrijdag 02 april 2010 14:06:08 schreef hopeloos het volgende: Wel een leuke preview gezien van Alice in Wonderland, die ik dus absoluut wel wil zien in 3D Bespaar je de moeite. Die film had pas een slecht verhaal wat haast niks met het boek te maken had... Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Quote: Op vrijdag 02 april 2010 14:32:22 schreef Ramòntezuma het volgende: [...] Bespaar je de moeite. Die film had pas een slecht verhaal wat haast niks met het boek te maken had... Niets verklappen, ik ga hem ook nog zien en ik wil objectief de bios instappen. Volgens mij is dit ook meer een soort vervolg op het originele sprookje dan een andere verfilming. Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Ik zeg niks. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten