Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ja, ik denk dat het wat te overdreven is en niet zo 'reality' als ze doen laten overkomen.. die nerds maken soms té belachelijke nerdy opmerkingen en die beauty's zijn wel erg dommig soms.. Samengevoegd: Quote: Op maandag 19 juli 2010 18:41:35 schreef annzie het volgende: [...] Waarom zou dat niet echt zijn? Waarom zou Lingo echt zijn dan? omdat dat gewoon normale mensen zijn waar verder niks bijzonders aan is.. programma's die vallen of staan bij de domme opmerkingen van deelnemers vertrouw ik gewoon niet zo. Net zoals dat programma 'lekker slim' .. link . Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Quote: Op maandag 19 juli 2010 18:45:58 schreef Luxuria het volgende: Ja, ik denk dat het wat te overdreven is en niet zo 'reality' als ze doen laten overkomen.. die nerds maken soms té belachelijke nerdy opmerkingen en die beauty's zijn wel erg dommig soms.. Samengevoegd: [...] omdat dat gewoon normale mensen zijn waar verder niks bijzonders aan is.. programma's die vallen of staan bij de domme opmerkingen van deelnemers vertrouw ik gewoon niet zo. Net zoals dat programma 'lekker slim' .. link . Geloof me, sommige mensen zijn écht zo dom (beauty's) en sommige zijn écht zo nerdy. Net zoals die meiden gewoon écht zo dronken zijn dat ze midden op straat plassen en met drie jongens tegelijk staan te zoenen. Zulke rare mensen bestaan echt... Helaas. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ben goed bevriend met Arjan en Erik, en zo zijn ze echt Er zal vast een hoop knip en plakwerk in gezeten hebben, maar ze maken echt regelmatig dergelijke opmerkingen. De halve campus trouwens hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Quote: Op maandag 19 juli 2010 20:06:43 schreef Dagmar het volgende: De halve campus trouwens hoor oeh, ik voel me al bijna thuis daar en ik ben gek op kookprogramma's! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten