robertjee 0 Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Ik heb net de discografie van Bon Jovi binnen. Naja, waarom? Ik wou toch maar wat meer niet-christelijke muziek in mijn harde schijf proppen. Maar ik zit nu beetje te luisteren, en dit viel me op. In het liedje \"Welcome To Wherever You Are\" komt een best opvallende/christelijke tekst naar voren. Quote: Bon Jovi - Welcome To Wherever You Are schreef het volgende: When you wanna give up, and your hearts about to break Remember that you're perfect, God makes no mistakes Is dit nou gewoon omdat het kan, of wilt Bon Jovi toch een boodschap brengen? Net zoals dit stukje: Quote: Bon Jovi - Welcome To Wherever You Are schreef het volgende: Maybe we're different, but we're still the same We all got the blood of Eden, running through our veins Mijn engels is niet zo goed, maar hier staat toch zoiets van: \"misschien zijn we verschilend, maar we zijn toch dezelfde. We komen allemaal uit de tuin van Eden, ???? (kan ik niet vertalen ).\" Wat denken jullie ervan? Gegroet Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Hij zegt dus: "Je bent zelf God, je bent perfect, je kunt geen fouten maken." Dat is de essentie van het satanisme: "Doe wat je wilt!" Link naar bericht Deel via andere websites
robertjee 0 Geplaatst 27 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Quote: Op dinsdag 27 oktober 2009 08:10:01 schreef Egbert_Free het volgende: Hij zegt dus: "Je bent zelf God, je bent perfect, je kunt geen fouten maken." Dat is de essentie van het satanisme: "Doe wat je wilt!" Hmm, dan is mijn engels veel te slecht . Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Quote: Op dinsdag 27 oktober 2009 08:11:57 schreef robertjee het volgende: [...] Hmm, dan is mijn engels veel te slecht . Nou, dat van mij dan ook want dat lees ik ook niet, hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Egbert_Free lult. Dat staat er namelijk helemaal niet. Maar Bon Jovi christelijk? Mwah... Onthoud wel dat het Amerikanen zijn hè, die halen God overal graag bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 "Remember that you're perfect, God makes no mistakes" Jij bent volmaakt want God maakt geen fouten. Hoe begrijp jij dat? Vanuit het standpunt van een Christen schiep God de aarde en de mens volmaakt. Volgens Christenen zijn we onvolmaakt, en heeft God dus als je jovi's zinnetje neemt, wel fouten gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Quote: Op dinsdag 27 oktober 2009 09:17:40 schreef Egbert_Free het volgende: "Remember that you're perfect, God makes no mistakes" Jij bent volmaakt want God maakt geen fouten. Hoe begrijp jij dat? Je bent perfect omdat God je gemaakt heeft en God geen fouten maakt? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Quote: When you wanna give up, and your hearts about to break Remember that you're perfect, God makes no mistakes Waneer je op wil geven, en je hart op het punt is om te breken, Onthoud dat je perfect bent, God maakt geen fouten Quote: Maybe we're different, but we're still the same We all got the blood of Eden, running through our veins Misschien zijn we verschillend, maar we toch allemaal hetzelfde. We hebben allemaal het bloed van Eden door onze aderen stromen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Quote: Op dinsdag 27 oktober 2009 09:01:53 schreef Kurt het volgende: Egbert_Free lult. Dat staat er namelijk helemaal niet. Maar Bon Jovi christelijk? Mwah... Onthoud wel dat het Amerikanen zijn hè, die halen God overal graag bij. Mee eens! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Je kan overal wel wat in lezen. Zo zingen ze in 'It's my life' het volgende: Quote: Baby it's now or never, I ain't gonna live forever Oei, hij zingt zelf al dat ie niet eeuwig zal leven, is dus geen Christen! Blaat... zijn we een stel bange konijnen dat achter elke tekst wat zoekt? En dingen lezen die er überhaupt gewoon niet staan (Egbert_Free) is natuurlijk helemaal vreemd. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Pas aan een levenswandel van een artiest zou je kunnen zien of iemand een christen is. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Misschien wel. Zou trouwens betekenen dat er een hoop christenen bestaan die niet in God geloven trouwens en een hoop in het christendom gelovende niet-christenen. Link naar bericht Deel via andere websites
Amazone 0 Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Jon Bon Jovi zal zichzelf best een christen noemen (welke Amerikaan doet dat nou niet?), maar hij laat zich ook wel kritisch uit over het geloof. Bijv in 'Hey God' en 'Something to believe in' Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Naar mijn weten is hij katholiek, zoals heel veel mensen katholiek zijn. Protestanten zouden dat denk ik naamchristenen noemen Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Quote: Op maandag 02 november 2009 12:32:45 schreef Raido het volgende: Naar mijn weten is hij katholiek, zoals heel veel mensen katholiek zijn. Protestanten zouden dat denk ik naamchristenen noemen het is dan ook een italian-american. Dan ben je per definitie al katholiek. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten