Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst 1 september 2009 Ik hoop volgend jaar te trouwen en ben op zoek naar muziek voor op de bruiloft (receptie en diner). Mijn voorkeur gaat uit naar een piano en zang. De meeste seculiere artiesten kennen geen chr. nummers en die zou ik erg graag gespeeld zien. Kennen jullie iemand? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst 1 september 2009 Jep, de user ThijsK hier Die komt hier al een tijd niet meer maar is wel via z'n mailadres te bereiken. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 En anders ken ik misschien ook nog wel een chr. artiest Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 Quote: Op woensdag 02 september 2009 13:23:16 schreef Barbapapa het volgende: En anders ken ik misschien ook nog wel een chr. artiest Ik denk dat ik een vermoeden heb Ik speel geen piano ... Meer dan Cajon kan ik je niet bieden Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 Quote: Op woensdag 02 september 2009 13:35:08 schreef JoostG het volgende: [...] Ik denk dat ik een vermoeden heb Waar dacht je aan? Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 link Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 Bel Michael W Smith Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Quote: Op woensdag 02 september 2009 18:44:14 schreef Mister_L het volgende: Bel Michael W Smith Goede tip! Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst 3 september 2009 Quote: Op woensdag 02 september 2009 13:35:08 schreef JoostG het volgende: [...] Ik denk dat ik een vermoeden heb Misschien dacht je dat ik mezelf bedoelde. Ik speel inderdaad 2 muziekinstrumenten, maar dat wil ik de feestgangers niet aandoen. Ik moet eerst iets beter worden voordat ik de belangrijkste dag van mensenlevens op die manier zou helpen te slagen. Nee, ik bedoel iemand anders. Link naar bericht Deel via andere websites
Anti-Christen,maar wel Pro-Jezus 0 Geplaatst 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst 4 september 2009 link Piano & Harp Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst 4 september 2009 Tegelijkertijd? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst 4 september 2009 Ken je geen bandjes binnen je eigen gemeente? Bij ons zijn er best veel die zingen en spelen op bruiloften. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Hoi Hanna, ik zie dat je op zoek bent naar een christelijke pianist voor uw trouwdag. Nou staat dit oproepje al een lange tijd op deze forum en bent u misschien al getrouwd en maar dacht ik reageer toch maar op het advertentie. Ik ben een chr.pianiste. Ik speel al 13 jaar op bruiloften, recepties en ken allen ins and outs van het vak. Ik kan u een demo sturen zodat u hoort u het klinkt. Dus bent u nog op zoek,dan ben ik zeker beschikbaar om een bijdrage te leveren op uw trouwdag met mooi muziek. ik hoor graag van u. Groet, Naomi Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten