BookerT 0 Geplaatst 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 Is het raar als ik als Rooms-Katholiek de openingspost een beetje grievend vind? 'Je kan als christen daar niet naar de kerk'... Dat je als protestant een protestantse kerk zoekt is niet zo raar, maar zeg DAT dan gewoon. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 ik snap dat je t zo kan opvatten BookerT maar ik denk dat er ook wel uit blijkt wat ze bedoelt; namelijk een kerk die past bij haar opvattingen.. zoals je zelf ookal begreep.. misschien niet zo handig neergezet maar vast niet verkeerd bedoelt. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst 17 september 2009 Nou ja, het zal niet de eerste keer zijn dat katholieken als een soort tweederangschristenen word gezien, als ze al als christenen worden gezien. Ik vind de woordkeuze buitengewoon lomp. Link naar bericht Deel via andere websites
me- Moi 0 Geplaatst 18 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2009 okej okej, ik heb t veranderd SORRY!! Khad t zo kort mogelijk proberen te typen, maar er zijn blijkbaar misverstanden ontstaan. @ BookerT:: ik heb niks tegen katholieken, maar iemand anders dacht dat ik dat was.De woordkeus was idd verkeerd. Nu staat t goed hopelijk Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst 18 september 2009 Geen probleem Denk alleen niet dat er veel vrijgemaakte kerken in Frankrijk zullen zijn, al zijn er vast wel gereformeerde kerken. Dat zie je ook in Belgie, daar zijn niet zoveel gereformeerde denominaties. Ja, je hebt de protestantse kerk van Belgie, maar dan houd het op. Ik vermoed dat het in Frankrijk net zo is. De vrijgemaakrten zijn een typisch Nederlandse kerk. Link naar bericht Deel via andere websites
me- Moi 0 Geplaatst 19 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ja daarom, dat bedoelde ik ook. Ik moet maar ff kijken dan hoe kdat ga doen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten