Spring naar bijdragen

God geneest nog steeds!


Aanbevolen berichten

Toen op 10-10-2008 onze zoon thuis geboren werd waren we de gelukkigste mensen die je je maar bedenken kon.

We hadden al een kerngezonde dochter van 1 jaar en nu nog een ventje erbij .

Maar de blijdschap maakte al snel plaats voor enige zorg want ons babytje was knalrood, nee, eigenlijk paars en zijn hele huid zag eruit alsof hij verbrand was.Zijn hele huid voelde aan als perkament.

Er werd nog steeds gedacht aan een erg droog huidje, maar binnen een dag begon zijn huid te knappen en te scheuren op elke plek waar dat mogelijk was.

Babietje zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gebracht en daar begon de paniek.

Niemand wist wat dit was en er werden steeds meer dokters bijgehaald.

Men kreeg een vermoeden dat het om Ichthyosis draaide en elke aanraking van de huid zou onze zoon verder doen verbranden.

Er werd contact opgenomen met het brandwonden centum in Beverwijk om Timothy daar heen te verplaatsen.

Toen kwam het punt dat ik en mijn vrouw ons terughebben getrokken om met onze Vader te overleggen.

We gingen in een van de toiletten en ik bad een heel eenvoudig gebed.Ik zei:\"God, geef me hoop, in Jezus naam!\"

Nog geen tel later hoor ik in mijn hart:\"weest in geen ding bezorgd.\"

Ik vroeg om hoop, maar kreeg geloof voor de situatie en ging snel tegen mijn vrouw vertellen dat we ons in geen ding bezorgd moesten maken.

En ga dat maar eens proberen met al die paniekende dokters en assistenten om je heen.

10 minuten later komt er een huidarts binnen en die geeft direct uitsluitsel over de ziekte, Het is lamellaire Ichthyosis een ernstige huidaandoening die blijvend is voor de rest van zijn leven...

Het brak mijn hart om dat kleine ventje daar te zien liggen aan al die slangen en infusen.

De behandeling bestond uit vet houden van de huid en hem van top tot teen in te zalven met vette zalven, zo'n keer of 12 per dag.En met al die ontstoken wonden en kapottte plekken op zijn huid was dat echt verschrikkelijk.

Binnen een paar dagen zijn we zelf begonnen met zalven en hebben venaf het begin onze handen op hem gelegd en Jezus genezende bloed gepleit.

Kim was al die tijd ook in het ziekenhuis gebleven tot we besloten om uit te stappen in geloof en het besluit te nemen om in ieder geval Kim mee naar huis te nemen,en terug te komen voor de voedingen.

De zelfde dag kwamen de doktoren zeggen dat de genezing in zo'n wonderlijk tempo ging(HOE KAN DAT TOCH?), dat Timothy misschien de week erop naar huis zou mogen.

Dat schoot alweer mee op!

De dag erna wilde ik Kim op gaan halen, en net daarvoor belt ze op om te vertellen dat de doktoren langsgeweest waren om te vragen of we Timothy misschien ook mee wilden nemen aangezien ze geen reden meer zagen om hem in het ziekenhuis te houden aangezien zijn herstel zo wonderbaarlijk vlot ging.

We hebben nog een paar maanden gezalfd en zijn daar nu feitelijk ook mee gestopt, we smeren hem nu niet meer dan elke andere baby.

De eerste keer toen ik met Timothy terugging voor controle naar de kinderarts zei ze dat dit spectaculair was, hoe goed en hoe snel dit genezen was.Die blik in haar ogen was onbetaalbaar.

Ik ben vorige week weer bij de kinderarts geweest en Timothy is nu 8 maanden en hoeft nooit meer terug te komen.Is genezen verklaard van een ziekte die nooit over zou gaan.

Ik weet dat God's wonderen niet op commando gebeuren, maar wel op gebed!

heb een aantal fotos van Timothy net na zijn geboorte

en een paar van toen hij een half jaar was.Heb deze fotos echter als Photobucket links geplakt want die eerste fotos zijn wel gruwelijk en ik vind dat je zelf moet bepalen of je het wilt bekijken!

link

link

En na God's ingrijpen:

link

link


Samengevoegd:

God kan zoveel meer doen dan wij kunnen bidden of beseffen!

Glorie en eer voor Hem!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid