Spring naar bijdragen

Wonderkind door opvoeding!


Aanbevolen berichten

Weet je waarom ik zo slim ben? LEVERTRAAN daar werd je groot van in mijn generatie, dat was goed voor je....Nu gillen ze over de Omgega 3 en andere vetzuren, toen namen we ons lepeltje en later die rare gelatine knikkertjes gewoon in (of voerden ze aan de hond)

Met de komst van Davitamon 10 was dit gezegende hersenelixer ouderwets widegrin.gifpuh2.gif Niks niet opvoeding, gewoon voeding widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind dat wel héél gevaarlijk wat je daar zegt! Dat was geen voeding, maar medicijn. Waarschijnlijk is dat door een of andere psychiater bedacht, die gewoon flink geld wilde scheppen, met kolenschoppen tegelijk. Zoals je wel weet, zijn er beslist enkele hoogleraren en (ex-)psychiaters, die radicaal van leer trekken tegen zulke gevaarlijke praktijken. De verkopers van levertraan, Davitamon, Gravitamon, Omega-3, -6, -9 en andere chemische middelen zijn misdadigers, maken mensenlevens kapot, en zijn dus gewoon móórdenaars!

Foei! Bah! Wég met hen! boosrood.gif

widegrin.gif Geintje...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

(..)Helemaal NIETS wat er in de psychiatrie gebeurt is wetenschappelijk legitiem (dit zegt prof. dr. Gary Null)

"professor doctor" Garry Null:

Null was raised in West Virginia with his two brothers. He holds an Associate Degree in Business Administration as well as a Bachelor of Science degree from Thomas Edison State College in Trenton, New Jersey. He has a Ph.D. in "Interdisciplinary Studies" from Union Institute & University, a private college that gives degrees by correspondence from Cincinnati, Ohio. According to Null, his Ph.D. thesis was titled, "A Study of Psychological and Physiological Effects of Caffeine on Human Health." Union Institute & University is accredited by the North Central Association of Colleges and Schools, but its accreditation does not cover awarding of PhDs in the sciences, only in the humanities. Null is a New York State Registered Dietitian and Nutritionist (algemeen beschikbare info op wikipedia)

Null heeft dus op wetenschappelijk vlak een Bachelor diploma. Verder heeft hij een Ph.D. (is doctor) in de "humanities", maar als je kijkt wat voor universiteit het is, dan raak je niet onder de indruk van het hoge wetenschappelijke gehalte.

Dus als talkshow host "prof.dr." Null zegt dat ADHD medicijnen onzin zijn, dan wil ik eerst wel eens een paar grondige wetenschappelijke studies zien die dat punt bevestigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid