Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Wat denken jullie? Hoe dicht zitten we bij het begin van de eindtijd? Of zitten we er al in? Bijvoorbeeld: Vlak voor de 2e wereldoorlog was een grote economische crisis waardoor het een ideale tijd was voor Hitler om als grote dictator op te staan. Nu is er ook een economische crisis. Zal de anti-christ dan ook binnenkort opstaan? Discuss, Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Nou, aangezien dat de eerste keer ook niet gebeurde, en het dus Hitler was, en niet de anti-christ (waarmee ik niet wil zeggen dat Hitler veel beter was), ga ik er nu ook niet van uit. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 De eindtijd is begonnen sinds de opstanding van Jezus Christus. Iedereen die anti-Christus is of anti-christenen, is tegen de zalving. 'Christus' betekent 'zalving'. De zalving vertegenwoordigt de kracht van God. 1 Joh 2,18 Kinderen, het is de laatste ure; en gelijk gij gehoord hebt, dat er een antichrist komt, zijn er nu ook vele antichristen opgestaan, en daaraan onderkennen wij, dat het de laatste ure is. 1 Joh 2,22 Wie is de leugenaar dan wie loochent, dat Jezus de Christus is? Dit is de antichrist, die de Vader en de Zoon loochent. 1 Joh 4,3 en iedere geest, die Jezus niet belijdt, is niet uit God. En dit is de geest van de antichrist, waarvan gij gehoord hebt, dat hij komen zal, en hij is nu reeds in de wereld. 2 Joh 1,7 Want er zijn vele misleiders uitgegaan in de wereld, die de komst van Jezus Christus in het vlees niet belijden. Dit is de misleider en de antichrist. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Ik denk dat je de antichrist niet moet zien als een persoon, maar als een groep mensen die zich helemaal tegen het christendom aangooien. Voor de rest ben ik het best wel met Barbapapa eens, we leven na de opstanding in de eindtijd. En in 2000 jaar, zijn er vele situaties geweest lijkt me, die wel is het teken van de eindtijd hadden kunnen zijn, maar die het niet waren.. Who knows.. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Quote: Op zondag 29 maart 2009 18:37:03 schreef Morphogenesis het volgende: Ik denk dat je de antichrist niet moet zien als een persoon, maar als een groep mensen die zich helemaal tegen het christendom aangooien. Waarom is anti-christelijk perse slecht? Ik heb ook zo'n fase gehad voor ik me realiseerde dat het geen donder uitmaakt of je gelovig bent of niet. Het christendom heft zo zijn manco's en dus ook zo zijn tegenstanders. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Quote: Op zondag 29 maart 2009 20:44:54 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Waarom is anti-christelijk perse slecht? Ik heb ook zo'n fase gehad voor ik me realiseerde dat het geen donder uitmaakt of je gelovig bent of niet. Het christendom heft zo zijn manco's en dus ook zo zijn tegenstanders. Waar schrijf ik dat dan? Ik bedoelde dat de antichrist die in openbaringen enzo staat, dat je die niet moet zien als 1 persoon Niet dat de antichrist slecht is. Daar oordeel ik niet over Link naar bericht Deel via andere websites
Jon 0 Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Ja, misschien wel. Volgens de schrift weet niemand het uur waarop hij zal komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Sinds het Pinksterfeest, waarin de Kerk geopenbaard werd, bevinden we ons in de Eindtijd, de tijd van genade, waarin het Koninkrijk in ons midden is. Wanneer het Laatste Oordeel zal plaatsvinden weet niemand, zelfs de Zoon niet, dus daarover speculeren heeft totaal geen zin. Alle mooie "bijbelse" berekeningen en beredeneringen ten spijt. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 De grote Doorbraak - ontdek het koninkrijk. Derek Morphew over eindtijd, koninkrijk van God en dat soort zaken. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten