Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 graag zou ik huishoudster willen worden op een pastorie. weet iemand waar ik kan solliciteren? vriendelijke groetjes Marieke Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Quote: Op zondag 15 maart 2009 17:30:22 schreef marieke van dalen het volgende: graag zou ik huishoudster willen worden op een pastorie. weet iemand waar ik kan solliciteren? vriendelijke groetjes Marieke Bij een pastoor. Ik zou wel willen maarja ik moet nog een paar jaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 ik zal de vraag anders stellen: weet iemand nog een pastorie die een huishoudster zoekt? Samengevoegd: beste bonaventura, bedankt in ieder geval voor je antwoord Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Quote: Op zondag 15 maart 2009 17:39:12 schreef marieke van dalen het volgende: ik zal de vraag anders stellen: weet iemand nog een pastorie die een huishoudster zoekt? Samengevoegd: beste bonaventura, bedankt in ieder geval voor je antwoord Nouja in neem aan dat je ergens woont. Je zou je eigen pastoor eens kunnen vragen of hij een collega weet die op zoek is. Dat lijkt me het handigst. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Quote: Op zondag 15 maart 2009 17:32:00 schreef Bonaventura het volgende: Ik zou wel willen maarja ik moet nog een paar jaar. Als je dan nu alvast contact legt en houdt... Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 mag het zomaar een pastorie overal zijn? gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe kom je daarzo bij? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 De bovennatuurlijke roeping om Christus te dienen in de priesters natuurlijk. Er bestaat zelfs een congregatie genaamd: "De dienaressen van Jezus Christus Priester" die als charisma het huishoudelijk ondersteunen van de diocesane clerus heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Hoi Pius, het mag een pastorie zijn in heel nederland .ik ben ervoor bereid te verhuizen. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 maar zou je er eens meer over willen vertellen dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten