Dubito 0 Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Ik ben in een romantische bui en heb mijn mp3 verzameling eens doorgespit op zoek naar lovesongs. Welke vinden jullie mooi? Mijn favoriet vandaag is: Six Ribbons van Jon English. Post hier je eigen favorieten, vooral als het wat minder bekend is, het leukst vind ik om nieuwe dingen te horen. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 mooi nummer *zwijmelt* Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2009 I Will Be Here (Steven Curtis Chapman) Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2009 Quote: Op vrijdag 27 februari 2009 20:49:08 schreef Dubito het volgende: Mijn favoriet vandaag is: Six Ribbons van Jon English. Prachtig nummer inderdaad! Heb ik nog op LP staan met de soundtrack van Against The Wind. Ik ben weer even in een 'vrouwenstemmenstemming' en luisterde vandaag naar Robyn, met o.a. dit trieste liefdesliedje: Samengevoegd: Maar Dubito, je wilde graag wat minder bekende muziek. Daarom heb ik een mooi nummer voorzien van wat aantrekkelijke beelden (eenvoudig doch doeltreffend) en dat op youtube gezet: Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2009 deze van de basement jaxx vind ik vooral leuk omdat hij zo vrolijk is....let niet op de clip. Ik heb nog geen betere gevonden. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Deze is ook heel fijn: Sia - Day To Soon: link Pick me up in your arms Carry me away from harm You're never gonna put me down I know you're just one good man You'll tire before we see land You're never gonna put me down Oh I've been running all my life I ran away, I ran away from good Yeah I've been waiting all my life You're not a day you're not day too soon Honey I will stitch you Darling I will fit you in my heart Honey I will meet you Darling I will keep you in my heart You'll risk all this for just a kiss I promise I will not resist Promise you won't hold me down And when we reach a good place Let's be sure to leave no trace Promise they won't track us down Now I've been running all my life I ran away, I ran away from good Yeah, I've been waiting all my life You're not a day, you're not a day too soon Honey I will stitch you Darling I will feel you in my heart Honey I will meet you Darling I will keep you in my heart I've been running all my life I ran away, I ran away from good Yeah I've been waiting all my life You're not a day, you're not a day too soon Oh honey I will stitch you Darling I will feel you in my heart Honey I will meet you Darling I will keep you in my heart Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 Lamb - Gorecki link Roberta Flack - The First Time Ever I saw your face link Nick Cave & the Bad Seeds - Into My Arms link Link naar bericht Deel via andere websites
Strijder89 0 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Estranged van Guns N' Roses Total Eclipse of the Heart van Bonnie Tyler Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten