Hongerige Wolf 0 Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik heb dus een tijdje terug een onwijs strakke keuken gekocht. Donker houten onderkasten met horizontale, dikke nerf, met hele wazige kromme metalen grepen (je moet het gezien hebben wil je het snappen). Ondoorzichtige glazen, witte bovenkasten zonder rand. Hoogglans wit blad. Nu moet er nog een achterwand bedacht worden, voor niet al te veel geld (laten we zeggen 500 euro). Het is best een lang eind, metertje of vier. En het moet hip zijn. De volgende ideeën zijn de revue al gepasseerd: - traanplaat; - iets van MDF en dan in een kleur lakken; - foto's op kunststof laten drukken; - gewone tegels in een knalkleur; - Turkse tegels; - stuccen; - gekleurd glas. Iemand nog een idee? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Turkse tegels klinken mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
Kapitein 0 Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik ga voor de Turkse tegels Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 jaa turkse tegels.. maar past dat wel bij die keuken? ik kan me eigenlijk moeilijk een beeld maken .. hout met metaal met hoogglans wit? Heb je geen foto ? Link naar bericht Deel via andere websites
Engeltje(A) 0 Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Misschien zo'n rietenschutting, die zijn niet duur. Met daarvoor een glasplaat, zodat je het wel schoon kan maken..? En je het strakke effect, vermengd met wazig en natuur en ongecontroleerd (krijg ik het idee) behoudt. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 wat is een rietenschutting? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 6 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Quote: Op vrijdag 06 februari 2009 23:04:38 schreef Luxuria het volgende: jaa turkse tegels.. maar past dat wel bij die keuken? ik kan me eigenlijk moeilijk een beeld maken .. hout met metaal met hoogglans wit? Heb je geen foto ? Ik moet 'm nog in elkaar schroeven, dus nee. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten