Spring naar bijdragen

Cabaret-topic


Aanbevolen berichten

Quote:

Nou moe, hij was gewoon hartstikke leuk en goed, Theo.


Samengevoegd:

Maar niet geschikt voor een doelgroep van
lees ik hier. Zullen die seksloos en onwetend door het leven gaan dan?

Open anders een feedbacktopic, hier weer on topic graag. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Naar ik verneem in de feedback was het het sexueel getinte van de verwijderde post dat ongepast was, dus hier, gepaster naar ik hoop en Back On Topic, een comeback van Theo Maassen over hoe hij, heel herkenbaar, tegen de wereld aankijkt:

"Ik denk dat het enige is wat ons zou kunnen redden, is dat we aangevallen worden door buitenaardse wezens. Dan zouden we onze krachten moeten bundelen. Dan zouden we weer voelen dat we één zijn.

Maar ja, dat gebeurt niet. Omdat er geen buitenaardse wezens zijn. Er is een oneindig grote koude kille kosmos en daar zwerft maar één klein groen planeetje en dat zijn wij. We zijn helemaal alleen. Ook een mooie reden om te verbroederen.

Het enige plekje waar mensen kunnen ademen, daar knijpen ze mekaar de strot dicht.

Ik wil naar huihuis."

En dan vat hij het heel mooi met één (hier door mij gecensureerd, het is Credible) woord samen: ***zooi en loopt balend het toneel rond.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...

beste caberetiers vind ik:

Javier Guzman (alle shows zijn goed!)

Theo Maassen (heb Henk van den Tillaard geloof ik al 20 keer gezien en lig nog steeds helemaal in een deuk erom)

Arie en Silvester vond ik ook geweldig, maar die zijn helaas uit elkaar not_happy.gif. Ze gaan nu alleen verder, maar vind ze niet meer zo grappig als dat ze met elkaar waren.

Ook ga ik vaak naar het een cabaret show van de 3 beste cabaretiers van het leids cabaret festival, dat is vaak ook erg leuk, en dan ontdek je ook nieuwe leuke caberetiers!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid