Kurt 0 Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Wim Helsen is fenomenaal Pius! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Admod note: Ongepaste post en reactie verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Nou moe, hij was gewoon hartstikke leuk en goed, Theo. Samengevoegd: Maar niet geschikt voor een doelgroep van 13-20 jaar lees ik hier. Zullen die seksloos en onwetend door het leven gaan dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Quote: Op donderdag 19 maart 2009 09:47:50 schreef Think het volgende: Nou moe, hij was gewoon hartstikke leuk en goed, Theo. Samengevoegd: Maar niet geschikt voor een doelgroep van 13-20 jaar lees ik hier. Zullen die seksloos en onwetend door het leven gaan dan? Open anders een feedbacktopic, hier weer on topic graag. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Klik op 13-20 jaar hierboven en je ziet het feedbacktopic over deze kwestie: dat is alweer gesloten voor ik er zelf op in kon gaan... Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Naar ik verneem in de feedback was het het sexueel getinte van de verwijderde post dat ongepast was, dus hier, gepaster naar ik hoop en Back On Topic, een comeback van Theo Maassen over hoe hij, heel herkenbaar, tegen de wereld aankijkt: "Ik denk dat het enige is wat ons zou kunnen redden, is dat we aangevallen worden door buitenaardse wezens. Dan zouden we onze krachten moeten bundelen. Dan zouden we weer voelen dat we één zijn. Maar ja, dat gebeurt niet. Omdat er geen buitenaardse wezens zijn. Er is een oneindig grote koude kille kosmos en daar zwerft maar één klein groen planeetje en dat zijn wij. We zijn helemaal alleen. Ook een mooie reden om te verbroederen. Het enige plekje waar mensen kunnen ademen, daar knijpen ze mekaar de strot dicht. Ik wil naar huihuis." En dan vat hij het heel mooi met één (hier door mij gecensureerd, het is Credible) woord samen: ***zooi en loopt balend het toneel rond. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Quote: Op donderdag 05 februari 2009 23:23:27 schreef Morphogenesis het volgende: Ikzelf ben fan van Omid Djalili Dank, Morphogenesis, voor deze leuke ontdekking. Genoeg gespamd in dit topic. En dat zonder smilies Have a good laugh! Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2009 Deze gouwe ouwe van DE VIEZE MAN(Kees van Kooten) blijft leuk. Bekijk vooral het stukje waarin hij zo lekker op z'n bonbonnetje aan het kauwen is............meesterlijk!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Ronald Goedmondt Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ronald Goedemondt! link Link naar bericht Deel via andere websites
Rosaly 0 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 beste caberetiers vind ik: Javier Guzman (alle shows zijn goed!) Theo Maassen (heb Henk van den Tillaard geloof ik al 20 keer gezien en lig nog steeds helemaal in een deuk erom) Arie en Silvester vond ik ook geweldig, maar die zijn helaas uit elkaar . Ze gaan nu alleen verder, maar vind ze niet meer zo grappig als dat ze met elkaar waren. Ook ga ik vaak naar het een cabaret show van de 3 beste cabaretiers van het leids cabaret festival, dat is vaak ook erg leuk, en dan ontdek je ook nieuwe leuke caberetiers! Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Samengevoegd: is leuker Link naar bericht Deel via andere websites
didi dirce 0 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Ik vind tim hawkins erg leuk. Hij is een amerikaanse gelovige cabaretier, en erg grappig en daarnaast ben ik fan van javier guzman en ronald goedemondt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten