muymchick 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 ik twitter echt fanatiek. (denk dat ik er verslaafd aan ben). @Mister_L ik heb mijn twitter account aan mijn hyve account gekoppeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Dat wil ik juist niet.. Ik hoef niet al mn twitter berichten op hyves of Facebook te zetten.. wil het liever los van elkaar houden Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ik heb mijn Twitter aan Facebook gekoppeld, juist omdat ik op FB eigenlijk niets doe maar ik wel een aantal kennissen op FB heb die op hun beurt weer niet twitteren. Het is wel leuk om af en toe een reactie (uit Canada of zo) te krijgen op een tweet. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ik heb mijn twitter juist aan mijn hyves hangen, omdat ik daaar echt niets mee doe en het dan toch een beetje up to date hou. En ik volg je neefje! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Quote: Op woensdag 02 februari 2011 11:54:36 schreef *nath* het volgende: En ik volg je neefje! Hij is leuk, he? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ja. Heb hem laatst nog een goede nachtrust gewenst. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ik had op en gegeven moment mensen die zowel hun hyves, als hun facebook gekoppeld hadden op twitter, dan ga ik gewoon ontvrienden, simpel. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Wie interesse heeft, volg ons op link Opbouwende woorden! Link naar bericht Deel via andere websites
christian1122 0 Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Wie interesse heeft, volg ons op link Opbouwende woorden! ik volg je maar je moet wel wat meer tweeten hoor je laatste tweet was van een maand geleden Link naar bericht Deel via andere websites
GertJan020 0 Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Vanuit onze kerk (Hervormde gemeente in Oud-Beijerland), houden wij een twitteraccount bij. Wij tweeten vooral mooie spreuken, gezegdes en oneliners over het christelijk geloof. LINK We hopen op meer volgers die ons ook inspiratie kunnen geven voor mooie tweets. Link naar bericht Deel via andere websites
bj 0 Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 https://twitter.com/Geloofsforum Voor opmerkelijk nieuws, interessante discussies en ontspannen babbels Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten