Spring naar bijdragen

Vrouwen letten minder op uiterlijke schoonheid dan mannen.  

  1. 1. Vrouwen letten minder op uiterlijke schoonheid dan mannen.

    • Ja
      8
    • Nee
      2
    • Weet niet
      1
    • Wat generaliserend!
      5


Aanbevolen berichten

Ik kan best op uiterlijk vallen ja, al is dat (meestalbloos.gif) niet doorslaggevend. (Bij mijn huidige vlam werd ik zegmaar verliefd op zijn uiterlijk, maar ondertussen weet ik datie vanbinnen ook een schat is, en lief en mooi en teder en bezorgd etc etcpuh2.gif, en ondertussen is dit mijn langste relatie tot nu toesmile.gif)

Verder kan ik als een blok vallen voor uitstraling, dwz een statige, enigszins deftige uitstraling. Tja, t valt lastig uit te leggen, maar als ik zo'n jongen tegenkom ben ik nauwelijks meer voor rede vatbaar (vraag maar aan Dagmarpuh2.gif)

@BookerT: ik heb geen hekel aan witte sokken hoor, 90% van mijn sokken zijn witpuh2.gif

@Iria: ik dacht tot voor kort ook dat je niet verliefd kon worden op uiterlijk, maar het tegendeel is nu bewezen, bij mij dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uiterlijk speelt bij mij niet zo`n rol. Het is ook niet zo dat ik met vriendinnen jongens ga kijken op een terasje of ze wel of niet aantrekkelijk zijn. Dat deed ik al niet voordat ik een relatie had, en nu heb ik daar helemaal geen behoefte aan. Maar ik vindt mijn vriend dan qua uiterlijk wel aantrekkelijk, maar ben hier dus niet in eerste instantie opgevallen. Toen ik mijn vriend voor de allereerste keer zag vond ik hem best een beetje irritant en druk (stiekem ook heel erg leuk maar dat heb ik toen nog niet laten merken knipoog_dicht.gif)Uiteindelijk ben ik gevallen voor zijn gevoel voor humor, de veiligheid die ik bij hem voel en omdat hij zorgzaam en lief en sociaal is. Het gaat mij stukken meer om het innerlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid