Spring naar bijdragen

Op welke manier beantwoord God...


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Hoe beantwoord God onze gebeden?

Ik bid veel om duidelijkheid mbt mijn studiekeuze, wat ga ik in september ga doen.. maar ik weet het nog steeds niet.. hoe weet ik of God al iets duidelijk heeft proberen te maken? En maakt God iets duidelijk of ligt het in mijn eigen hand?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het ligt aan jezelf; ga bij jezelf te rade wat je sterke punten zijn en waar je interesses naar uitgaan, en wat de mogelijkheden zijn. Heb je duidelijkheid gekregen ? Zo ja, mooi, en als je er behoefe aan hebt, dan kun je God daarvoor bedanken. Als je het nu niet weet maar later, dan bedank je God later. Als je er nooit achter komt, dan zal God daar ook wel een reden voor hebben.

Succes

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mossad, een dergelijke keuze blijft een keuze die je zelf zult moeten maken. Daarbij is het, zoals Tony Jaah al aangeeft, belangrijk om na te gaan bij jezelf waar jij vindt dat je mogelijkheden, je talenten liggen. Die mag je gebruiken als instrument van God in deze wereld. Deze te ontdekken is de grootste verhoring die je van God zult ontvangen. Daarbij kan het best zijn dat je op een gegeven moment terugkomt van een bepaalde keuze. Is dit erg? Nee! Zo mag je steeds weer opnieuw leren en ontdekken. Dat is leven tot Gods eer naar mijn idee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid