Puszka 0 Geplaatst 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2008 @ Marlies, Onze school werkt samen met de universiteit in Leiden en nu volg ik dit jaar 2 minors (ipv 1) genaamd academisch atelier en die verkorten mijn post-hbo traject voor de master tot 1 jaar...Dus nja dan verkort ik dat dus al zodat ik al eerder aan mijn master kan beginnen Ik denk dat dit net zoiets is dus Maar dat het nu in minors gevat is ipv dattet een schakeljaar heet...Of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Gladness 0 Geplaatst 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2008 Ik ben tevreden van de pabo afgestudeerd en nu een gelukkig juf . Ik denk als ze de pabo op universitair niveau hadden, zou ik daar misschien wel voor gekozen hebben, niet omdat deze beter is dan andere pabo opleidingen (twijfel ik aan, denk het zelf niet), maar ik denk wel dat ik daar meer de mogelijkheid had gehad om dieper op onderwijsproblemen, moeilijkheden bij kinderen, methode enzo in had gegaan. Maar ja, dat kan ik nu ook nog doen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten