Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

@ Marlies,

Onze school werkt samen met de universiteit in Leiden en nu volg ik dit jaar 2 minors (ipv 1) genaamd academisch atelier en die verkorten mijn post-hbo traject voor de master tot 1 jaar...Dus nja dan verkort ik dat dus al zodat ik al eerder aan mijn master kan beginnen smile.gif

Ik denk dat dit net zoiets is dus puh2.gif Maar dat het nu in minors gevat is ipv dattet een schakeljaar heet...Of niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik ben tevreden van de pabo afgestudeerd en nu een gelukkig juf big-smile.gif. Ik denk als ze de pabo op universitair niveau hadden, zou ik daar misschien wel voor gekozen hebben, niet omdat deze beter is dan andere pabo opleidingen (twijfel ik aan, denk het zelf niet), maar ik denk wel dat ik daar meer de mogelijkheid had gehad om dieper op onderwijsproblemen, moeilijkheden bij kinderen, methode enzo in had gegaan.

Maar ja, dat kan ik nu ook nog doen big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid