Glenn 0 Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Acht weken lang organiseert Credible.nl in samenwerking met Xnoizz Flevo Festival de \"Artiest van de Week\". Iedere week staat een artiest in de spotlights die tijdens het Xnoizz Flevo Festival 2008 optreedt. Elke week geeft Credible.nl 2 all-in tickets voor het Flevo Festival weg en ook nog eens 2 dagkaarten voor de dag dat de artiest optreedt. Artiest van de week: Sixpence None The Richer De naam Sixpence Non The Richer klinkt je misschien niet bekend in de oren, maar er zal ongetwijfeld een kwartje vallen als je het nummer ‘Kiss me’ hoort. Met dit liedje scoorde de Amerikaanse popband in 1999 een wereldhit en ook op de Nederlandse radiozenders werd het nummer grijsgedraaid. Sixpence None The Richer is ontstaan in 1989 toen de 16-jarige Matt Slocum de 13-jarige Leigh Nash hoorde zingen tijdens een optreden in Texas. Kort daarop werd de band Sixpence None The Richer gevormd. De bandnaam is afgeleid uit een passage van een boek van de christelijke schrijver C.S. Lewis. In dit gedeelte vraagt een zoon aan zijn vader om geld voor een cadeau voor zijn verjaardag. De vader weet natuurlijk dat hij er geen stuiver rijker van wordt, maar waardeert toch het gebaar. De uitdrukking die hiervoor in het Engels wordt gebruikt, heeft geleid tot de bandnaam \"Sixpence None The Richer\". Na een tijdje uit elkaar geweest te zijn is de band weer bij elkaar en zijn ze druk bezig met een nieuwe plaat. Daarvan zullen we op Flevo zeker meer horen, als de band op donderdagavond op de mainstage staat! Website: www.sixpence-ntr.com MySpace: www.myspace.com/sixpencethericher Gratis MP3: Download gratis Sixpence None The Richer - Kiss Me. Winnen? Wil jij de tickets winnen? Stuur dan nu een e-mail (met eventueel je nickname) naar . De winnaars worden volgende week bekend gemaakt. Overige acties: Niet gewonnen? Bestel nu je tickets. Winnaars vorige week: 2 all-in tickets: tigerente 2 dagkaarten: LdiSoleil Beide winnaars van harte gefeliciteerd. Deze keer niet gewonnen? Gewoon weer opnieuw mailen naar , wie weet win je deze week wél die felbegeerde tickets! Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 He, dÃe ken ik wel Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Ik ben ook best blij met deze artiest. En laat nu net 'Kiss me' een van hun minst interessante nummers zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Liset is fan van Leigh Nash! Ocean size love is echt super gaaf Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Huh? Ik ken dit nummer! Hoe komt dat? Is het gecoverd door een niet christelijke band ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Nee, het is een erg bekend nummer He, wacht eens... Ik dacht dat ik niet kon omdat ik te druk was. Maar... ik kan wel Laat ik dan eens een mailtje sturen Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Oh, okee... Zo bekend dat het ook op de seculiere radio gedraaid word? Hip^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ik kan wel maar ik wil niet. En ik ken Sixpence wel, heb destijds nog bijna het singeltje gekocht van Kiss Me, maar vond het toch te zoetsappig gezien het imago dat ik me destijds wilde aanmeten. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Quote: Op dinsdag 24 juni 2008 21:49:25 schreef Dostojevski het volgende: Ik kan wel maar ik wil niet. En ik ken Sixpence wel, heb destijds nog bijna het singeltje gekocht van Kiss Me, maar vond het toch te zoetsappig gezien het imago dat ik me destijds wilde aanmeten. Koop dan een cd, die zijn namelijk veel beter dan dat ene singeltje. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Super!! 2 dagkaarten, hoe krijg ik ze?? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Krijg je nog een mail over. Tenminste, ik kreeg er toen ook een mailtje en moest mn adresgegevens doorgeven. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Ik had al op de frontpage gereageerd. Maar wil met alle liefde herhalen dat ik Leigh Nash een scheetje vind en dat ik geduldig op de nieuwe cd wacht. "Kiss me" was inderdaad niet de meest boeiende productie van Sixpence. Ik dacht eigenlijk dat Leigh Nash solo was gegaan. Heb ik even opgezocht en zag dat ze "Blue on blue" heeft uitgebracht. Meteen gereserveerd bij muziekweb. Link naar bericht Deel via andere websites
tigerente 0 Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Live vanuit Canada !!!! Wat een mooi nieuws zo op een mooie vakantiedag! Ik vind 't helemaal geweldig! Hebben al die mailtjes toch nog zin gehad! YAY Ik ga voor 't eerst naar Flevo en ook meteen 't hele festival Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Quote: Op donderdag 26 juni 2008 00:18:19 schreef Rudibu het volgende: Ik had al op de frontpage gereageerd. Maar wil met alle liefde herhalen dat ik Leigh Nash een scheetje vind en dat ik geduldig op de nieuwe cd wacht. "Kiss me" was inderdaad niet de meest boeiende productie van Sixpence. Ik dacht eigenlijk dat Leigh Nash solo was gegaan. Heb ik even opgezocht en zag dat ze "Blue on blue" heeft uitgebracht. Meteen gereserveerd bij muziekweb. Super goede cd, heb em grijs gedraaid Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Ik heb 'm net opgehaald. Klinkt goed. De sound vind ik soms wat huppelig maar de stem van Leigh maakt alles goed. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 is de week nog niet voorbij? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 al lang! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 hup! tijd voor een nieuwe! Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Nou maak de winnaars maar bekend Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 slaan we tourniquet nu over? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 yo, glenniepennie! schiet eens op Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Quote: Op zondag 06 juli 2008 18:02:56 schreef hopeloos het volgende: slaan we tourniquet nu over? Nou doe maar niet! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten