hopeloos 0 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Quote: Op vrijdag 20 juni 2008 00:00:33 schreef 4given het volgende: Nou, ga ik over 6 dagen aan beginnen dan (eerst meot ik heel de tijd leren voor toetseweek xD) En ik ben idd ook van het volle evangelie maar als iemand nog leuke ideen heeft voor simchurch, vertel ze dan aub nou... zoiets lijkt me anders niet echt uitvoerbaar voor iemand van 14 of 15 (of in ieder geval niet dusdanig uitvoerbaar dat het ook echt leuk wordt). Ik zou voor iets simpelers gaan als ik jou was. Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ook iemand van 14 kan eraan werken. Het punt zit 'm dan net in het doorzettingsvermogen dat als het niet lukt, gewoon blijven zoeken tot je weet waar 't probleem zit. En ja, het gaat wat langer duren dan als een professioneel ontwerper eraan werkt, maar het is alvast een begin dan. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Quote: Op vrijdag 20 juni 2008 08:49:24 schreef hopeloos het volgende: [...] nou... zoiets lijkt me anders niet echt uitvoerbaar voor iemand van 14 of 15 (of in ieder geval niet dusdanig uitvoerbaar dat het ook echt leuk wordt). Ik zou voor iets simpelers gaan als ik jou was. Ach, mozart ramde al op 4-jarige leeftijd hele composities op zijn piano die nu nog steeds bekent zijn om hun perfectie. Maw hij mag mss jong zijn, maar voor hetzelfde geld is SimChurch de PC-hit van 2009. Creativiteit moet je nooit afremmen. Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 20 juni 2008 00:34:53 schreef Machiavelli het volgende: [...]Een liberale kerk zorgt juist voor krimping doordat orthodoxen meer kinderen krijgen ja, maar ortodoxen zijn weer gieriger en de helft van de kinderen veranderen in atheisten. dit kun je bijv. inprogramerem in de kinderdoop/volwassendoop optie. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Quote: Op vrijdag 20 juni 2008 09:17:05 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Ach, mozart ramde al op 4-jarige leeftijd hele composities op zijn piano die nu nog steeds bekent zijn om hun perfectie. Maw hij mag mss jong zijn, maar voor hetzelfde geld is SimChurch de PC-hit van 2009. Creativiteit moet je nooit afremmen. 2009? da's wel helemaal uberoptimistisch ik moet het nog zien, maar je hebt wel gelijk waarschijnlijk (en Zion ook). En als het allemaal niet lukt is het toch een goede leerervaring natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 20 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 **nou... zoiets lijkt me anders niet echt uitvoerbaar voor iemand van 14 of 15 (of in ieder geval niet dusdanig uitvoerbaar dat het ook echt leuk wordt). Ik zou voor iets simpelers gaan als ik jou was. Ik ben al best goed in game desing hoor en n sims kan ik best maken denk ik allen moet natuurlijk wel begrijpen dat het echt lang duurt en het neit zo mooi wordt als de echte sims Maarik ga ook een team samenstellen op een forum van wat betere game designers en dan hoop ik dat iemand we wil joinen. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Marem, wordt dat niet een beetje een man-only aangelegenheid? Ik bedoel, een vrouw mag niet preken toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Geef ze 'ns ongelijk... Als 't nou een evangelische kerk of pinkstergemeente is, kan 't wel Karin. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Quote: Op vrijdag 20 juni 2008 18:35:33 schreef Zion13 het volgende: Geef ze 'ns ongelijk... Als 't nou een evangelische kerk of pinkstergemeente is, kan 't wel Karin. Installeer wel zo gauw je kan bliksemafleiders Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Quote: Op vrijdag 20 juni 2008 20:07:35 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Installeer wel zo gauw je kan bliksemafleiders Yep, want zo'n spel kan natuurlijk niet zonder een vleugje humor. Als het niet goed gaat met je parochie, kerk of gemeente, dan kunnen er zomaar vreemde, onverklaarbare dingen gebeuren... Plotselinge blikseminslagen in torens, mysterieuze ziektes onder de leden en vreemde spookjes die je kerkdiensten komen verstoren en weggejaagd moeten worden. Maar als het heel erg goed gaat, kunnen er weer leukere dingen gebeuren. Wat dacht je van stralend mooi weer bij elke kerkdienst, spectaculaire visioenen en verschijningen, of regenbuien van gouden dukaten (jawel...)? Want alle bisschoppen, synodes en ministry's ten spijt, uiteindelijk moet je toch allereerst de grote Opdrachtgever tevreden zien te houden... Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 22 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 ja das wel lachen. Ik hoop dat ik het voor elkaar kan krijgen Ik heb alleen nog wel 8ergrond info nodig. Zoals wie het eerste mens in je kerk wordt ofzo.. ow ja, als iemand goed kan tekenen, kan die dan aub een blauwdruk (voor en-zijaanzicht met zijaanzicht van rechts) van een paar personages maken zoals een bisschop, een engel ofzo? Dan kan ik die makkelijk als 3D personage maken (dit is een blauwdruk) link Samengevoegd: Ik heb even gekeken en ik denk dat ik het wel kan Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Quote: ja das wel lachen. Ik hoop dat ik het voor elkaar kan krijgen Ik heb alleen nog wel 8ergrond info nodig. Zoals wie het eerste mens in je kerk wordt ofzo.. Sjaloom 4given, Ik vrees dat ik deze vraag niet begrijp... Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 22 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 ow, uhm, gewoon welke personages je in de kerk vind, wat er allemaal kan gebeuren etc. maar ik heb echt een tekenaar nodig die personages wil maken het hoeven geen mooie tekeningen te zijn ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Een GTA-kloon, waar je op een ezel mag rijden. Op 14 jaar al 'best lang' een game designer. Maarja, het zal allemaal wel. Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 22 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 5/6 jaar is best lang hoor (A) xD maar ik weet al wat voor spel ik ga maken Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Quote: Op zondag 22 juni 2008 19:50:35 schreef 4given het volgende: ow, uhm, gewoon welke personages je in de kerk vind, wat er allemaal kan gebeuren etc. maar ik heb echt een tekenaar nodig die personages wil maken het hoeven geen mooie tekeningen te zijn ofzo Personages katholieke Kerk: De bisschop als je meerdere Pastoor Evt. kapelanen Diakens Leden kerkbestuur Kosters Organist en evt. andere muzikanten Acolieten en lectoren Koorleden en dirigenten Catecheten Leiders kindernevendienst Gebedsgroepjes Pastoraal werkers Liturgische werkgroepen Redactie parochieblad en liturgieblad Avondwakegroep Eigenwijze parochianen Personages protestantse kerk: De synode als je meerdere Dominee Kerkeraadsleden Ouderlingen Diakenen Kosters Organist en evt. andere muzikanten Evt. koorleden en dirigenten Catecheten Leiders zondagsschool Gebedsgroepjes Bijbelstudiegroepjes Redactie kerkblad Eigenwijze kerkgangers Personages evangelische gemeenten: De ministry als je meerdere Voorganger Oudsten Diakenen Kosters Technici licht en geluid Leden combo of band Leraren Leiders zondagsschool Gebedsgroepjes Kringleiders Bijbelstudiegroepjes Redactie gemeentemagazine Eigenwijze gemeenteleden En ongetwijfeld kan de lijst nog wel aangevuld worden, want mensen, wat gebeurt er eigenlijk toch veel in een parochie of gemeente! Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 22 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 wow thx dat jij dat zo op kan noemen xD maarja maar ik ga idd ook maken dat er engelen komen als t goed gaat etc. Samengevoegd: ik heb alleen nog steeds iemand nodig die kan tekenen xD Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Dikkertje Dap Die kan al hele mooi poppetjes tekenen Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 23 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 wtf? xD Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 ThijsK heeft (ook) weer aan de paddo's gezeten, vermoed ik... Maar wanneer kunnen we de eerste versie te downloaden verwachten? Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 23 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Ik heb echt super wijnig tijd op dit moment xD en ik ben nu nog bezig met de editor. Dan moet ik nog iemand hebben die blauwdrukken wil tekenen (liefst ingekleurd maar dan voor en 8eraanzicht + 1 zijaanzicht niet ingekleurd.) Maar ik weet niet hoveel ik er ana kan/wil werken Samengevoegd: maar als ik eerste demo heb zal ik t gelijk melden op dit forum Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 22 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2008 Hey ben ik weer xD Ik ben al aardig wat dagen met het spel bezig geweest maar ik denk niet dat ik er nog mee verder ga. Het is met het programma wat is gebruik te onoverzichtelijk om zoveel database te hebben van alle objecten en ik kom niet voorbij een paar vage bugs. Ik heb een nieuw spel bed8 maar hier ga ik een nieuw topic over starten Samengevoegd: nieuwe topic: link Samengevoegd: ------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- Hier onder verder gaan xD ------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 27 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 nja, het anthousiasme is al weg helaas Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten