Spring naar bijdragen

psychische aandoeningen


Aanbevolen berichten

Sjaloom mackie,

Psychische aandoeningen zijn wat ze zijn: psychische aandoeningen. Over het algemeen betekent het dat je hersenen informatie dan anders verwerken dan normaal, wat tot problemen kan leiden. Als je zo'n aandoening hebt, kun je het beste gewoon professionele hulp ervoor vragen, God blijven vragen om hulp als het nodig is en ondanks je beperkingen toch proberen zo goed mogelijk voor God en je naasten te leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Sjaloom mackie,

Psychische aandoeningen zijn wat ze zijn: psychische aandoeningen. Over het algemeen betekent het dat je hersenen informatie dan anders verwerken dan normaal, wat tot problemen kan leiden. Als je zo'n aandoening hebt, kun je het beste gewoon professionele hulp ervoor vragen, God blijven vragen om hulp als het nodig is en ondanks je beperkingen toch proberen zo goed mogelijk voor God en je naasten te leven.

2 jaar geleden is bij mij Autisme Spectrum Stoornis vastgesteld. Oftewel, autisme. Het is bijna niet waarneembaar bij mij. ( alleen naaste familie kan het merken, maar dan nog moeten ze vaak hun best doen )

Misschien is het beste dat ik is een stukje uitleg geef over autisme. Autisme is eigenlijk een soort van kortsluiting in de hersens, dat er voor zorgt dat degene die autisme hebben soms anders reageren of soms anders 'doen' dan andere mensen. Er zijn zoveel verschillende soorten. En hoe mensen met autisme dat ook merken verschilt ook nog vaak.

De reden dat er autisme is, kan eigenlijk nog niet uitgelegd worden. Zelfs dokters weten het nog niet. Tegenwoordig worden er allerlei onderzoeken naar gevoerd en zo rond 2011 verwachten ze veel meer te weten over de oorzaak van het ontstaan van autisme.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid