Spring naar bijdragen

Trouwen, scheiden en hertrouwen....


Aanbevolen berichten

Mijn ouders zijn al weer bijna 10 jaar geleden gescheiden. Mijn moeder welke leidt aan borderline en manisch depressiviteit is toen gescheiden van mijn vader.

Mijn vader heeft paar jaar geleden een nieuwe vriendin gevonden. Mijn moeder zoekt ook weer een partner en had er onlangs een tijdje er een. Zij vond dat ik blij voor haar moest zijn. Maar hoe kan ik er blij mee zijn als ik denk dat het onbijbels is? Ik heb veel boekjes gelezen hierover (trouwen/hertrouwen). Een boekje van (ik geloof) dominee Koekkoek geeft aan dat het wel geoorloofd is maar die maakt soms kromme redenaties als ik dat zo lees. Bijvoorbeeld dat de discipelen van Jezus (Yeshua)

Zie website van ds. Koekkoek:

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

heej,

ik snap precies hoe je je voelt! mijn ouders zijn 7 jaar geleden gescheiden, mijn vader is vreemdgegaan en hertrouwd met een ander. Nu heeft mijn moeder ook een nieuwe ppartner waarmee ze gaat trouwen in oktober. Voor mij is het ook heel dubbel, want vreemdgaan, scheiden, dat mag niet, staat ook in de bijbel. Maar soms kan het niet anders, dan gaat het niet meer.

Ik heb er ook heel lang mee geworsteld, en me er uiteindelijk bij neergelegd. Mijn moeder verdient een 2e kans na wat haaar is aangedaan. Misschien jou moeder ook?

Sterkte ermee!

Esz

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid