Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

De eerste vraag die bij mij opkomt: Hoe zie jij de vrouw die deze "dienst"aan jou bewijst? Als je haar minder respecteert, waardeert als ze je oraal bevredigt, dan ben JIJ verkeerd bezig.

Letterlijk ontmaagd ben je als je geslachtsgemeenschap hebt gehad.

Maar minder letterlijk is elke sexuele handeling met een partner genoeg knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De eerste vraag die bij mij opkomt: Hoe zie jij de vrouw die deze "dienst"aan jou bewijst? Als je haar minder respecteert, waardeert als ze je oraal bevredigt, dan ben JIJ verkeerd bezig.

Letterlijk ontmaagd ben je als je geslachtsgemeenschap hebt gehad.

Maar minder letterlijk is elke sexuele handeling met een partner genoeg
knipoog_dicht.gif

Anastasia, als je waardeert dat een vrouw je oraal bevredigt dan kun je haar toch gewoon respecteren? Jij stelt dat als je het waardeert, je haar niet respecteert en dat begrijp ik niet zo goed. Je kunt toch niet iemand waarderen maar niet respecteren?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jawel hoor, bijvoorbeeld die ene collega die ik niet mag kan ik ook wel waarderen als hij mij kan vervangen als ik vrij nodig heb op een zaterdag, maar ik heb dan nog steeds geen respect voor hem en maak eigenlijk een soort van egocentrisch misbruik van hem.

Ik doe trouwens wel mijn best om ergens wat respect op te bouwen voor die knaap, zo kwaad is hij ook weer niet, we zullen geen vrienden worden, maar meer respect van mijn kant kan nooit kwaad. widegrin.gif

Anyway, de moraal; respect en waardering zijn wel op een of andere manier verbonden maar niet inherent.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Admod note: Oja Floris, gelieve je taalgebruik wat subtieler laten worden, schuttingtaal is heel stoer op Geenstijl, maar hier zien we graag normaal taalgebruik die de mogelijkheid schept om bij wijze van spreke mijn oma ook te laten meelezen op credible. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het gaat er niet om dat je precies weet wanneer je wel en niet ontmaagd zou zijn, in mijn ogen ben je dan teveel bezig met allerlei uiterlijke regeltjes en vergeet je waar het om gaat. Waar het om gaat is dat het in jouw hart goed zit met jouw intenties naar het meisje en naar God toe. Om het maar eens te vragen: wil je graag orale seks oid omdat het je nu eenmaal lekker lijkt, of is het omdat je zoveel van het meisje houdt. En als het liefde is die je drijft, hoe denk je dan dat je die liefde het beste kunt laten zien, naar haar en naar God toe?

In mijn ogen heeft liefde namelijk niet te maken met het opzoeken van wat nog net wel en wat net niet zou mogen. De liefde zoekt wat het beste is voor die ander en de liefde zoekt vooral God.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid