nita 0 Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 ik zoek het nummer van zilver of goud heb ik niet maar wat ik heb geef ik aan u in de naam van Jezus van Nazareth ik zeg u sta op ik zoek de titel, de tekst en gitaarakkoorden wie kan mij helpen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Volgens mij vroeg je hier al eerder om en kwam er toen een slotje op dat topic... Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Er is geloof ik een heel topic voor als je liedjes zoekt! En anders zet je het in het Korte Vragen topic. Link naar bericht Deel via andere websites
nita 0 Geplaatst 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 oh sorry ben hier nieuw en ik weet dus totaal de weg hier niet Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 ff uit m'n hoofd zilver en goud heb ik niet maar wat ik heb, geef ik aan u in de naam van Jezus van Nazareth Sta op en wandel, sta op En hij stond op, en hij stond op en prees de Heer (2x) In de naam van Jezus van Nazareth sta op en wandel sta op dat was uit m'n hoofd. muziek heb ik niet voor je Link naar bericht Deel via andere websites
nita 0 Geplaatst 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 hee bedankt dat is in ieder geval al iets nu hopen dat iemand anders de rest weet want dan kan ik volgende week een mooi lied aanleren op zondagschool bij het verhaal wat ik vertel daarover Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Hoi Nita. Voor deze vraag is er al dit : link topic. Het topic dat jij geopend hebt (hier dus ) zal, zodra er iemand met rechten op 'muziek' is, op slot gaan. Ik wil je ook vragen om daar verder te gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
nita 0 Geplaatst 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 ja ik heb inmiddels mijn andere topic gevonden en heb mijn bericht daar geplaatst sorry voor het ongemak maar ik weet nu wel gelijk hoe het werk dus het kan op slot Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten