Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Nu een zekere broeder wrijft mij deze tekst onder mijn neus en gaat vervolgens ook niet meer met me om. Daarna reageert er een meisje die zegt dat die broeder het beste met me voor zou kunnen hebben en dat ik eventueel zelf initiatief zou kunnen nemen om de relatie tussen ons te herstellen. En weer daarna reageert Sacerdos met het advies dit niet te doen.

Dat adviseer ik je ook, zo ga je niet met broeders om, hij moet jou maar bellen en zijn excuus aanbieden. Wanneer Paulus over werken spreekt, gaat dit naar mijn idee wat dieper dan het hebben van een baantje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@vrijefreddy,

ik ken het probleem met deze broeder.

Ik ken hem...

fred, wat ik wil zeggen is: pas op dat je je niet een kant op laat duwen, die je niet wil, ongeacht hoeveel bijbelteksten iemand citeert.

Christendom is vrijheid en het is zeker NIET:

gedwongen keuzes, omdat iemand een tekst aanhaalt.

God gebruikt geen emotionele chantage en dat hoort deze broeder ook niet te doen.

Als werken al echt het beste voor je is, zoals broeder M. beweert, dan moet je op zijn minst de Geestelijke vrijheid hebben om dat zelf te ontdekken en men moet je niet die kant op duwen, met bijbelteksten.

Dat is niet praktisch en het is niet christelijk.

Wat ik denk is dat je M. maar moet laten gaarkoken in zijn eigen sopje...laat hem maar ff met rust, doe ik ook knipoog_dicht.gif

Groeten van Rachid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee Rachid man, gast!

Lang niet meer gezien op Credible.

Tuurlijk laat ik me niet één kant uit duwen. Ik zal het gewoon zo doen als Mohamed, Sacerdos en jij mij gezegd hebben, want dat was ik sowieso al van plan dus. Het is alleen wel fijn om dit nu even door jullie bevestigd te hebben, want ik zeg je dat ik heel vaak aan mezelf getwijfeld heb door deze vervelende aktie.

En toch blijf ik het heel erg vinden, want hoe zou ik straks met hem om kunnen gaan zodra hij eenmaal gaargekookt is? Ik zie daar met moeite naar vooruit, want hij heeft veel tijd met mij doorgebracht. Ik snap niet hoe ie zichzelf zo kan kwelen door ergens alleen in een hoekje achter te blijven. Wat heeft hij toch voor?

Reageerde hij hier maar eens...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Beste mensen ik kreeg de volgende mail voor geschoteld. Wat is de situatie? Ik had overlegt met kwaliteitsteam dat ik een mailtje naar het verkeerde regio kantoor had verstuurd. In overleg met hun wat te doen zeiden ze dat ik het niet nog een keer hoefde te versturen. Dat was prima.

Vervolgens had ik een klant aan de lijn die iets aan mij wilde doorgeven en ik vervolgens dat moest mailen naar het kantoor. Maar later in het gesprek gaf de beller aan niet 29 maart 2010 te bedoelen maar 3 maart 2010. Deze datum verschil was dermate belangrijk voor de organisatie omdat alsnog te versturen omdat het anders financieel ten nadele van het bedrijf zou zijn.

Nu kreeg ik deze mail van mijn manager. Een mail wat mij nogal boos maakte. Ik denk kon het mailtje niet anders geformuleerd worden? Het is een aanname dat het per slot van rekening om dezelfde klant zou gaan.

P.s. ik denk dat het voor als lezers wat moeilijk in te schatten zaak is. Maar het gaat mij niet om de kloe maar op de manier waarop ik bejegend wordt.

O ja voordat u een reactie wil gaan geven bekijkt u eerst even op deze link (erg belangrijk) link

Heb hier net telefonisch contact met de collega in Utrecht over gehad maar je hebt 2 mailtjes kort na elkaar met verschillende info verstuurd en hier komen ze niet uit. Betreft volgens mij één en hetzelfde gesprek en niet de verslaglegging van 2 gesprekken. Daarnaast schijn je gevraagd te hebben of het eerste mailtje onderschept kon worden waarop werd geantwoord neen. Ook heb je de boodschap gekregen er geen tweede mail achteraan te sturen, iets wat je kennelijk wel hebt gedaan, wat de dubbele mail verklaart. Stel je iemand een vraag omdat je het antwoord niet weet acteer dan naar dat gegeven antwoord en ga niet eigenwijs je eigen weg, want daarmee neem je de ander niet echt serieus. Graag de juiste vraagstelling via een respons op dit mailtje via mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie niet zo goed in wat er zo erg aan is: er wordt veel gebruikt gemaakt van 'volgens mij' of 'je schijnt', er wordt je nog niet echt iets ten laste gelegd en je krijgt de kans om te reageren.

Natuurlijk is het geen leuke mail, maar echt grof vind ik het niet overkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er wordt in deze mail gezegd dat ik niet gedaan heb met het gegeven antwoord wat ik van mijn collega ten gehore had gekregen. Ik had een vraag aan een team en die heeft mijn vraag welke ik had weer doorgespeeld aan mijn teammanager.

Wat ik liever zou hebben gezien is een mailtje (ofliever persoonlijk contact maar daar is de tijd niet voor) Zojuist heb ik contact gehad met Utrecht waarbij niet duidelijk bleek wat je bedoelde in de mailing. Was dit de klant waarvoor je ook een vraag had bij het kwaliteitsteam of betreft dit een andere klant? Kun je daarop een toelichting geven?

Er wordt hier een aanname gemaakt dat dit dezelfde klant zou betreffen. En aannames mogen wij in het bedrijf nooit en te nimmer maken. Ik ben een voorstander van positieve benadering zonder vooroordelen en onbevangen ergens in te staan. Neutrale mail dus. Ik denk dat ik een volgende keer niet meer ga reageren op die mailtjes om overal en nergens toelichtingen en ter verantwoording op te leggen. Een volgende keer gaat die richting prullenbak.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet zo heel vriendelijk en da's vervelend, maar is het niet constructiever om een (vriendelijk!) mailtje terug te sturen met uitleg over de situatie en een (nogmaals: vriendelijk!) verzoek om eerst feiten te controleren voor ze je dingen kwalijk nemen, dan om dit op credible te bespreken? Wij hebben tenslotte niets te maken met je bedrijf. Je hart hier luchten kan natuurlijk altijd, maar op zich zijn communicatieproblemen op je werk iets wat je alleen met de betrokkenen kan oplossen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je dat gaat bespreken wordt je al lastig beschouwd en wordt je er uitgejouwd. Oftewel ontslag. Daar waar ze heel snel al mee te voorschijn komen. Ik heb er geen zin in en energie te steken in iets wat mij de moeite niet meer waard is. Laat hun maar lekker denken over mij hoe slecht ik wel functioneer en daarin mijn goede bedoelingen te niet doen. Ik had 2 x een mail gestuurd omdat anders het bedrijf geld mis liep. Maar daar worden de ogen niet opgericht. Bij elke fout die je maakt krijg je wel een mail. Dit om je te kunnen verbeteren. Ik doe mijn best meer kan ik niet doen. Dat is mijn insteek ik wil de klanten optimaal helpen en hulp bieden.

Ik ben niet eigenwijs, en ga zeer zeker niet mijn eigen weg bewandelen. Ook neem ik andere collega's serieus. Dit ben ik niet. En als ik mijn eigen weg al zou gaan zou ik zeer zeker geen navraag hebben gedaan over hoe ik moest handelen.

Waar ik wel moeite mee zou hebben is om mijn manager nu vriendelijk te begroeten na dit geval. En ik vind het niet handig zulke dingen te mailen. Onder 4 ogen vind ik het altijd beter dan via de mail. Maar ja.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 7 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid