Credible 0 Geplaatst 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2008 Quote: Op zondag 01 juni 2008 20:17:02 schreef Dwarrel het volgende: wat is tie aan het doen? Een nest bouwen. Niet gehinderd door het feit dat een meter verderop mensen naar 'm staan te kijken. Onze kat heeft ook al interesse getoond. Nog even afwachten of er ook daadwerkelijk eieren gaan komen. Die beesten kunnen ook uit gewoonte een nest bouwen en daar verder niks mee doen. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Quote: Op zondag 01 juni 2008 23:43:11 schreef Rudibu het volgende: [...]Een nest bouwen. Niet gehinderd door het feit dat een meter verderop mensen naar 'm staan te kijken. Onze kat heeft ook al interesse getoond. Nog even afwachten of er ook daadwerkelijk eieren gaan komen. Die beesten kunnen ook uit gewoonte een nest bouwen en daar verder niks mee doen. mis maakt ie dr wel een chill ruimte van als ie ff wil relaxe en als ie dan 3x op je raam tikt met zn snavel moet jij de radio voor dr aan zette Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 En niet te veel eten geven,laat ze maar hun werk doen. En neem ze is mee naar een leuk terras tussen de middag maar wel met honger in het slangenlijf. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Quote: Op maandag 02 juni 2008 17:38:07 schreef Sacerdos het volgende: En niet te veel eten geven,laat ze maar hun werk doen. En neem ze is mee naar een leuk terras tussen de middag maar wel met honger in het slangenlijf. Link naar bericht Deel via andere websites
The Empire 0 Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Mijn vriend heeft twee Regenboogboa's. De ene is zo'n 1,80 m en de andere 1,50 m. En ja... ook deze beesten eten ratten. Mijn vriend fokt ze voor zijn slangen. Maar hij heeft geen slangen omdat hij het leuk vindt om te zien hoe ze eten hoor. Hij is vanaf dat ie kon lopen al gek op alle reptielen, amfibieën etc. Enfin... dit zijn ze... Je zie twee koppen, de ene heel licht omdat ie aan het vervellen is. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Quote: Op maandag 02 juni 2008 22:46:07 schreef The Empire het volgende: Mijn vriend heeft twee Regenboogboa's. De ene is zo'n 1,80 m en de andere 1,50 m. En ja... ook deze beesten eten ratten. Mijn vriend fokt ze voor zijn slangen. Maar hij heeft geen slangen omdat hij het leuk vindt om te zien hoe ze eten hoor. Hij is vanaf dat ie kon lopen al gek op alle reptielen, amfibieën etc. Enfin... dit zijn ze... Je zie twee koppen, de ene heel licht omdat ie aan het vervellen is. [afbeelding] ja klopt dan worden ze zo licht, maar als ze eenmaal verveld zijn dan zijn ze supper mooi kwa kleur Link naar bericht Deel via andere websites
The Empire 0 Geplaatst 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2008 Jah zeker wel. T zijn echt super beesten. In het begin vond ik al die beesten van hem maar niets, maar nu begin ik het ook leuk te vinden. Hij heeft ook ridderanolissen. Eerst een koppeltje, maar toen was het vrouwtje dood gegaan. Toen vonden we in het terrarium ineens eitjes. En die kwamen uit!! Dat is echt uitzonderlijk bij die beestjes. Nu heeft hij weer een koppel, dus we hopen dat er weer nakweek komt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten