Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Brr, ik heb echt een trauma aan de basisschool.. Ze hebben echt mijn handschrift voor de rest van mijn leven verziekt! Ik kan dus echt niet goed schrijven, het enige wat altijd nog een beetje leesbaar was, was blokletters.. Maar dat mocht echt niet! En toen zat ik in groep 8 en kon ik blokletters niet meer aanleren volgens mij.. Drama!

En dan die stomme vulpennen! Ik kreeg dan altijd een linkse, maar hoe je het ook wend of keert, ik bevlekte ALTIJD m'n eigen schrift en kreeg dan weer een lager cijfer omdat het niet te lezen was.. Stom gedoe!

Het enige wat wel altijd leuk was, wat het verzamelen van die vulpen balletjes! Geen idee waarom we ze bewaarden, maar ze waren echt stoer big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je kan als nog is beginnen met mooi schoonschrijven iedereen met normale motoriek kan het.Koop een goede en mooie kroontjespen met een goede Hollandsche inkt en ga aan de slag ,over een tijdje ben je een trotse kroontjespen schrijver(ster).

Ik héb een normale motoriek en ik kan er niet mee schrijven..

Ik koop altijd inkt uit Nederlands-Indië, dat is pas écht Hollandsch

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oost-Indische inkt schrijft niet fijn. Veulste dun.

De (paarse) inkt waar ik nu mee schrijf komt uit Italië en is dikker dan de vulpen-vullinkjes-inkt, maar dunner dan zwarte kroontjespeninkt. Ongeveer de dikte van kalligrafeer-vulpen-inkt.

Schrijft erg fijn, hoewel die zwarte voor kroontjespen wel m'n voorkeur heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nou, mijn keizer en ik hebben het volgende geproduceerd:

(ben ik nou de enige die dat lichtelijk fout vind klinken?
puh2.gifbloos.gif
)

(Dat witte is m'n been
clown.gif
)

Mijn andere keizers.

En het resultaat
big-smile.gif

Heerlijk om dit te zien,zo mooi hebben wij het niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid