Sacerdos 0 Geplaatst 11 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2008 Voor vacantie vermaak is er ook nog het kroontjespen museum in Tilburg en meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 * Raido kan zo enorm niet schrijven met een kroontjespen. Link naar bericht Deel via andere websites
Davidvisser 0 Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Brr, ik heb echt een trauma aan de basisschool.. Ze hebben echt mijn handschrift voor de rest van mijn leven verziekt! Ik kan dus echt niet goed schrijven, het enige wat altijd nog een beetje leesbaar was, was blokletters.. Maar dat mocht echt niet! En toen zat ik in groep 8 en kon ik blokletters niet meer aanleren volgens mij.. Drama! En dan die stomme vulpennen! Ik kreeg dan altijd een linkse, maar hoe je het ook wend of keert, ik bevlekte ALTIJD m'n eigen schrift en kreeg dan weer een lager cijfer omdat het niet te lezen was.. Stom gedoe! Het enige wat wel altijd leuk was, wat het verzamelen van die vulpen balletjes! Geen idee waarom we ze bewaarden, maar ze waren echt stoer Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Linkshandig per ongeluk? Link naar bericht Deel via andere websites
Davidvisser 0 Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Jep, anders zou ik geen linkshandige pen hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 13 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Je kan als nog is beginnen met mooi schoonschrijven iedereen met normale motoriek kan het.Koop een goede en mooie kroontjespen met een goede Hollandsche inkt en ga aan de slag ,over een tijdje ben je een trotse kroontjespen schrijver(ster). Link naar bericht Deel via andere websites
Davidvisser 0 Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Hollandsche inkt? Die hebben ze hier in Australië niet geloof ik Ik heb echt een hele slechte motoriek after all, en zou meer blij zijn met een goed leesbaar normaal handschrift hehe.. Ik bevlek toch mijn papier veel te veel met een kroontjespen! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Quote: Op woensdag 13 augustus 2008 14:34:03 schreef Sacerdos het volgende: Je kan als nog is beginnen met mooi schoonschrijven iedereen met normale motoriek kan het.Koop een goede en mooie kroontjespen met een goede Hollandsche inkt en ga aan de slag ,over een tijdje ben je een trotse kroontjespen schrijver(ster). Ik héb een normale motoriek en ik kan er niet mee schrijven.. Ik koop altijd inkt uit Nederlands-Indië, dat is pas écht Hollandsch Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Oost-Indische inkt schrijft niet fijn. Veulste dun. De (paarse) inkt waar ik nu mee schrijf komt uit Italië en is dikker dan de vulpen-vullinkjes-inkt, maar dunner dan zwarte kroontjespeninkt. Ongeveer de dikte van kalligrafeer-vulpen-inkt. Schrijft erg fijn, hoewel die zwarte voor kroontjespen wel m'n voorkeur heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
degelovige 0 Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 -edit- Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Quote: Op woensdag 13 augustus 2008 16:51:15 schreef Dagmar het volgende: Oost-Indische inkt schrijft niet fijn. Veulste dun. Gelukkig schrijf ik er ook niet mee, ik teken er meer mee Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 14 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Quote: Op maandag 16 juni 2008 16:46:53 schreef Dagmar het volgende: Nou, mijn keizer en ik hebben het volgende geproduceerd: (ben ik nou de enige die dat lichtelijk fout vind klinken? ) [afbeelding] (Dat witte is m'n been ) [afbeelding] Mijn andere keizers. [afbeelding] En het resultaat Heerlijk om dit te zien,zo mooi hebben wij het niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten