Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Spreuken 28

9 Als je geen gehoor geeft aan de wet,

is zelfs je gebed de HEER een gruwel.

Dat staat in spreuken 28, ik las het zomaar eens maar gaat het hierom om opzettelijk de wet niet te gehoorzamen en niet gelovig zijn of is het als je weer eens een zonde hebt begaan en je wilt bidden om vergeving, of nog weer een andere mogelijkheid gaat het hier om bidden terwijl je toch eigenlijk niet gelooft.

Of is het de bedoeling hier iets meer mee te zeggen dan alleen wat er staat.

Wat is jullie mening hierover het ziet er behoorlijk moedeloos moet ik eerlijk zeggen.

Als ik niet duidelijk genoeg was hoor ik het graag en ik zou het fijn vinden als jullie je er mening over gaven.

Mvg. Lenn

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heeft te maken met hypocrisie volgens mij. Wel weten waar de klepel hangt maar bewust niet luisteren naar de wet. Uiteraard voordat het Nieuwe Verbond door het Offer van Jezus was gebracht.

Geen nood of belabberd gevoel, het gaat hier slechts om een waarheid en een waarschuwing die niet op gaat voor het meerendeel van de chrtistenen.

smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid